- Katılım
- 17 Ağu 2006
- Mesajlar
- 260
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
selam tim bi süredir yoktum pc garantideydi
neler yapıonuz bakalım 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Türkiye'ye gönderi yapabilecek bir tanıdığın varsa çok mutlu edersin beni.ingilterede tanıdıklarım var isterseniz muhabete gireyim
arkadaşlar opel corsa c 1.2 twinport easytronic aracım şehiriçi km de 43 kr yakıyor bu normal değer mi?
1.2 Twinport, otomatik vites, D kasa kullanıcısı bir yakınım şehiriçi 24-28 kuruş arası tüketim olduğunu söyledi. Uzun yolda sakin kullanımda bir denemesinde de 19 kuruş yakmış.normali kaç olması lazım??
Mustafa abi beya sahibindende gördüm senin arabanın fotosunu http://www.sahibinden.com/ilan/yede...yenin-her-yerine-aninda-kargo-130251858/detay
bizim oralar da bayağı yokuş var yokuş çıkmak bu kadar etkilermi??