Dışarda aküler aynı fiyatta olduğu için ben de yetkili serviste Gm ile değiştirdim. 150 TL ye almıştım.
Aküm taş gibi duruyor olayına güvenmeyin ben de güveniyordum elektrikçi böyle kullanırsan aracın elektrik sistemlerini mahvedersin dedi ve değiştirdim. 6,5 yaşındaydı akü.