arkadaşlar meraba opel merivam var.2003 1.6 16 valf essentıa. dün arabamda bir sorun oluştu,gaza basıyorum fakat gerekli tepkiyi alamıyodum.bilgisayara baglattım gaz pedal sensörü ve boğaz kelebeğinden bahsettiler bu arıza konusunda bilgi verecek olan arkadaş varmı bu arıza benı maddi olarak ne kadar hırpalar yardımcı olursanız sevinirim.arabamda lpg yoktur.