• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Yeni profil mesajları

.Şimdide TC lambası yanmaya başladı sönmüyor artık .Yolda giderken gaza basıyom araba kendini öne atıyor sonra arkadan biri tutuyor gibi oluyor gidicekte gidemiyor gibi sonrada isto pediyor marşı vurduğumda 2 3 saniyee sonra çalışıyor...
Merhaba Tansu bey 98 model opel vectram var uzay kasa,
Arabayı satın aldıktan 2 ay sonra motor kapağını değiştirdik komple yeniden yapıldı, 1 ay sonrada şanzımanda problem olduğunu hissettim araba durduktan sonra vitesi D ye aldığımda araba ağır kalkıyor devire almıyor 2500ü geçmiyor,ama 1 e getirdiğimde çok seri bir şekilde kalkıyor,P ye getirerek gaza bastığımda devir 4000 5000 oluyor ,Araba D de kalktıktan sonra seyir halindeykende 2500ü geçmiyor yokuş aşağı inerken 3000 3500 oluyor anlayacağınız araba gidicek ama bir türlü gitmiyor sanki 1 2 3 vitesi atıyor ama 4le 5e geçmiyor gibi...Bazen arabayı çalıştırdıktan sonra vitesi P den D ye aldığımda tak diye dişliden olduğunu düşündüğüm sesi duyuyorum ama bu sürekli olan birşey değil sebebini bilmiyorlar şanzımanı açmamız lazım diyorlar o zamanda şanzıman yağı değişecek yani hiç yoktan bir yağ parası boşa ödemiş olacam arabayı bu şekil kullanmaya devam ediyorum 3 4 aydır..
2005model opel astra h kasa aracımda radyo ekranında erişim kronometre vs. aktif fakat radyoyu çalıştırmak için bastığım tuşa bastığımda hiçbir şekilde radyo açılmıyor sorun ne olabilir yardımcı olabilirmisiniz
K
Kaan.
radyoda ışık yoksa teybin soketıne bakılmalı
Geri
Üst