Merhaba. 2012 model asrta gtc sport a sahibim. Aracımı yeni aldım lpg de kullanmaya çalışıyorum ama tüpüm 78tl ye dolup 150 km anca yapıyorum bir sorun olduğunu düşünüyorum yorum yaparmısınız
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.