Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
OGOKTAS link' Alıntı:Mehaba Arkadaşlar ;
Bende aracı geçen hafta pazartesi 2.el olarak 15.000km aldım. Satıcının tüm bakımları servis kayıtlı demesine ve yetkili servisten durumu teyit etmeme rağmen birde güvendiğimiz ustamıza aracı gösterdik. Ustamız aracı inceleyip satıcıyı onayladı ve test sürüşüne yaptık. Testte araçta 4 kişiydik ve kartal samandıra tem bağlantı yoluna çıktık arka koltukta oturuyordum ve 120den sonra bagaj tarafından bir miktar ses duymaya başladım ancak normal olduğu söylendi. Bagajı açıp stepne etrafındaki zemin sacı ile bagaj arasında sadece döşeme olduğunu görünce az bile ses gelmiş diye düşündüm bence buradaki izolasyon biraz artırılmalı.
Bu arada konu dışı ancak 2. el araç alımında yalnızca 5664'e güvenmemeli ve mutlaka bir sigorta firmasından araç plakası sorgulanmalı. Uzun hikaye ama özetle 5664 bana 4 adet ayrı ayrı toplam 7.000Tl hasar bilgisi verdi ve satıcıyı onayladı ancak. Sigorta yaptığı incelemede bu 7.000Tl'lik hasarın bir Clio'ya ait olduğunu söyledi. Satıcıdan önceki plakayı istediğimizde Eski sahbinin GS'li olduğunu bu yüzden plakayı değiştirdiklerini söylediler ve istemeyerek plakayı verdi sonuç araç pertten çekme belgeli çıktı. Bu konuda çok dikkatli olmak lazım, umarım kimse böyle dolandırıcıların eline düşmez. Sahibinden'e ilanı şikayet ettim, ilan kaldırıldı
mustimx link' Alıntı:geçmiş olsun arkadaşım çakal serefsiz dolandırıcıların satış taktiklerinden sadece bir tanesi bu adamlar ikiz araç yapıp gerçek temiz aracı expertize sokup pert aracı kaşla göz arasında değiştirip satanlar bile varmış.
sukru52 link' Alıntı:Ben kendi aracımı komple soyup içeriden izalasyon yaptım , ve seste fark %40 seviyesinde azalma oldu . Ölçümlerimi kendim yaptım , bariz sekilde ortaya çıkıyor ses azalması . Benim uygulamam da rezonans yalıtımı icin folyo , ve ses icinde firex ses yalıtım süngeri kullanıldı .
Tavan , taban , Dashboard ici ve arkası , bagaj , kapılar , bagaj kapağı bir kat folyo ve bir kat firex sünger ile kaplandi . Kapılar da sadece 3 kat izalasyon var . Diğer kısımlarda potluk olmaması ve sokulen parçaların eski yerlerine oturmaları icin ince ve kaliteli malzeme kullanımına , ayrıca malzemenin yeter seviye de kullanılmasına özen göstermek lazım .
Ayrıca su tutmayan , ozel süngerler ve yalıtım bantları ile dablumbaz içlerine de işlem yaptım , bu işlem sadece tek basına yol sesinde %50 lik azalma sağladı .
Tüm bu işlem işçilik bana ait olduğu icin sadece malzeme parasına bitti , ve o sekli ile bile 500 tl civarında oldu .
Kısaca ben ziebart vs vs gibi markaların aracın altına uyguladıkları 2mm kalınlıkta yalıtımın değil %60 , %10 bile fayda sağlayacağını düşünmüyorum . Ben ozel aletler ile ölçüm yaptım ve sonuc yaklaşık 10 mm lik ekstra yalıtım da bile %40 seviyesinde kalırken , 2 mm lik zift ile %60 i bırakın %10 bile büyük rakam ...
ygtylmz link' Alıntı:Arabanizi merak ettim mercedes gibi olmustur heraldeelinize saglik boyle el becerileri olan insanlara cok ozeniyorum
![]()