- Katılım
- 23 Nis 2012
- Mesajlar
- 184
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
siz hiç sökülmüş,her parçası ayrılmıs bir common raıl enjektörü gördünüzmü?görseydınız enjektörün içerısınde valf olmadıgını söylemezdınız,o valf sayesınde geri dönüşün mıktarını ayarlıyor , işeme dedıgınız yolun sonu artık.. işeme dedıgımız raddeye gelmeden öncekı sürecte aracta duman atma görünür,gec calısma baslar..işedıgı an pıston erıtır zaten,elbette egr tıkanıklıgı,akısmetre arızalarıda duman atma cekıs problemı yaptırır...Öncelikle valf enjektörde olmaz mazot pompasının çıkışında rail hattındaki basıncı sabit tutmak geri kaçırmasını önlemek amacı ile görev yapar. Enjektör memelerindesorun olursa enjektörler işeme yapar, bu durumda piston üzerine duman halinde değil , işeme şeklinde aynı miktardaki yakıtı verir. Yakıt miktarı eski dizellerde mazot pompası üzerindeyken şimdiki rail teknoloji motorlarda ecu ile enjektör üzerine verilen palslerin süresi ile ayarlanmakta. Enjektörün işediğinde aracın çok yakması ise yeterli performans olmadığı için sürücünün gaza daha fazla basması sonucu oluşur.hava filtresi yorumunuz şüphesiz bencede ilk bakılması gereken yer