yüksek amperli akü takmak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MerifasT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Akü kapasitesinin yüksek olması elektronik tesisatı etkilemez. Tek sorun şarj dinamosunun yeni aküyü besleyip besleyememesi.
Akü kapasitesi arttıkça, akünün iç direnci düşür ve buda şarj dinamosunun çok daha fazla akım vermesini gerektirir. Eğer şarj dinamosundaki bobinlerde sarılan iletkenlerin kalınlığı bu akımı iletmeye yetmez ise şarj dinamosu yanar.

Eğer mümkünse kataloglardan yada yazıyor ise şarj dinamosunun üzerindeki verilere bakmak lazım.
 
vectranın aküsü sakattı üzerinde yanılmıyorsam 60lık çıkmıştı 72lik aldım araba sürekli yattığı için çabucak bitmesin düşüncesiyle..akünün yeri önemli olan yoksa yüksek amper değerine sahip akünün bi zararı olacağını düşünmüyorum..
 
bu gün baktım bizimki 55 amper miş :( en azından bi 60-65 fln olsa daha iyi olur gibime geliyor
 
ya zaten tesisat yapacaksan sana kapasitör takacaklar buda akünden en az şekilde faydalanmana yardımcı olacakdır sen gene normal akünü tak
 
arkadaşlar 2001 vectra comfort um var 74 amper aküm var çok memnunum ,şöyle bi fark gördüm 74 amper aküde araç tek marşta alıyor.
 
bizim arabada marşta fln sorun yok ama yüksek amperli olsa daha iiolur gibi geliyor en azından 60 lık falan
 
72 amper ideaL...!
 
ya zaten tesisat yapacaksan sana kapasitör takacaklar buda akünden en az şekilde faydalanmana yardımcı olacakdır sen gene normal akünü tak


tesisatta kapasitör şartmıdır ya

bass vururken farlar kısılmasın dyemi
 
Geri
Üst