Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Adamalar burada senin canını güvenliye almak istemişler daha ne olsun bence bunların baz modellerde olması cok güzel bir şey evett 5.000 - 6000 TL fazla olmuş ama hiç olmassa standart'a sokmak istemişler.
Bakın Ben Astramı almadan önce çok dolaştım. Baz model astra aldım onun yerine fiyat'ta daha donanımlı araba alabilirdim. Arabadan da pek anlamdığım için fiattakiler bana yok iş bu donanımda ABS var otomatik camlarda el sıkışmasına karşı sensör var gibi şeyler sunuyorlardı bende agzım acık vaaaaay diyordum. Sonra Opele gittiğimde bunlar hangi paketlerinizede var dediğimde satış danışmanı 2000 senesinden beri bunlar bizim Standart donanımız dediğinde, Opel almam gerektiğin anladım.
2000 yılından önce bile el sıkışmasını önleyen sistem vardı. Belki her modelde yoktu, o kadarını bilmiyorum ama 96 vectra b gls'de vardı. Yeni astra harika olmuş donanımsal olarak, bence tebrik etmek gerekir. Bu donanımları da 35000 liraya almak gibi bir şey söz konusu olamaz tabi
beyler araç çok şahane ya. katalog internet fotoları falan hoş güzel de canlı canlı çok daha güzel..... birazdan bayiden capcanlı fotoğraflarla paylaşacağım,
özellikle iç aydınlatma şahane, konsol şahane... ilk dikkatimi çeken de müzik de ekranda ses seviyesinin olmasıydı birazdan fotolar burda...
beyler araç çok şahane ya. katalog internet fotoları falan hoş güzel de canlı canlı çok daha güzel..... birazdan bayiden capcanlı fotoğraflarla paylaşacağım,
özellikle iç aydınlatma şahane, konsol şahane... ilk dikkatimi çeken de müzik de ekranda ses seviyesinin olmasıydı birazdan fotolar burda...
Bu cümle tüm otomobiller ve her durum için geçerli, astra ile olan ilgisi ne?
Yanlış anlaşılmasın, hiç birimiz denizden toplamıyoruz tabii ki ama degil 40000, 400.000 tl'ye de otomobil bulunmakta. O zaman onlar için ne demeliyiz? Sonuçta hepsinin belli özellikleri, ekstraları, kaliteleri var o yüzden böyle. Gücümüz yeter alırız, yetmez alamayız. Tabii ki 41000 lira da az bir para degil türkiye şartlarında, ama araba bu fiyatı hakediyor emsallerine bakıldığında. Sonuçta karşıdaki dolandırıcı değil.