Yazılım Desteği

emre_unal

Yönetici
Moderatör
34-İstanbul
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
224
Tepki puanı
242
Puanları
43
www.markport.net
Herkese selam,

Aracıma yazılım yaptırmak istiyorum, 90HP araca yeterli gelmiyor.

Önerebileceğiniz ya da forumdan tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?

Lokasyon : İstanbul Anadolu Yakası ya da Kocaeli
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
2CR haricinde araca dokundurmayın derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: emre_unal

emre_unal

Yönetici
Moderatör
34-İstanbul
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
224
Tepki puanı
242
Puanları
43
www.markport.net
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay

emre_unal

Yönetici
Moderatör
34-İstanbul
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
224
Tepki puanı
242
Puanları
43
www.markport.net
2CR haricinde araca dokundurmayın derim.
Ecumasters nasıldır ? Tuzla'da buldum görüştüm, bugüne kadar yaptığımız araçlarda hiç bir problem olmadı dedi yetkili arkadaş.
 

mtiryaki

Teknik Destek Ekibi
38-Kayseri
Katılım
18 Haz 2018
Mesajlar
193
Tepki puanı
180
Puanları
43
Siteyi ziyaret et
Merhaba,

Eminim çok araştırmışındır, incelemişindir vs. ama işin tekniğine girdiğinde maalesef işin sadece bir yazılımla bitmeyeceğini fark ediyorsun.
Aracın turbo basıncını artırıp limitörü ve alt devir haritasını ona göre yazıp enjektör basıncını artırarak güç elde edilebilir doğrudur. Fakat sadece bununla bitmiyor. Turbonun basıncını artırmak için yağ pompasının daha seri yağ basması gerekiyor ki turboyu çevirsin. Bu sebeple yağ çok çabuk viskosite kaybediyor. Bunun yanı sıra bir süre sonra enjektör işeme problemleri çıkabiliyor. 254 k km de ki aracın turbosuna ne derece güveniyorsun mesela ? bu da önemli çünkü turbonun milini daha önce yazılımdan dolayı 2 kez kırmış ve blok çatlatmış biriyim. Maalesef acı tecrübelerle dolu geçmişim. Hard olmasa bile 1.4 tdci fiesta 1.4 hdi 206 ve 1.7 dti corsa ile uğraşmıştım. Enjektör büyütmeden, cooler büyütmeden, soğutma sistemini temizleyip için rahat etmeden binmek bence çok sağlıklı değil. Katalizör arızası olabiliyor, o2 sensörleri arızalanabiliyor. Bu yazılım işinin softu hardı yok bence her türlü maksimizasyon sağlanarak kalibre edilmiş bir CDTİ araca yazılımsal dokunmak bence sağlıklı değil. Kayseri'de Erhan SIGAN var Race MAPS isterseniz onada yönlendiririm çok ünlü de birisi ama yine diyorum mantıklı ve sağlıklı değil.
 

emre_unal

Yönetici
Moderatör
34-İstanbul
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
224
Tepki puanı
242
Puanları
43
www.markport.net
Merhaba,

Eminim çok araştırmışındır, incelemişindir vs. ama işin tekniğine girdiğinde maalesef işin sadece bir yazılımla bitmeyeceğini fark ediyorsun.
Aracın turbo basıncını artırıp limitörü ve alt devir haritasını ona göre yazıp enjektör basıncını artırarak güç elde edilebilir doğrudur. Fakat sadece bununla bitmiyor. Turbonun basıncını artırmak için yağ pompasının daha seri yağ basması gerekiyor ki turboyu çevirsin. Bu sebeple yağ çok çabuk viskosite kaybediyor. Bunun yanı sıra bir süre sonra enjektör işeme problemleri çıkabiliyor. 254 k km de ki aracın turbosuna ne derece güveniyorsun mesela ? bu da önemli çünkü turbonun milini daha önce yazılımdan dolayı 2 kez kırmış ve blok çatlatmış biriyim. Maalesef acı tecrübelerle dolu geçmişim. Hard olmasa bile 1.4 tdci fiesta 1.4 hdi 206 ve 1.7 dti corsa ile uğraşmıştım. Enjektör büyütmeden, cooler büyütmeden, soğutma sistemini temizleyip için rahat etmeden binmek bence çok sağlıklı değil. Katalizör arızası olabiliyor, o2 sensörleri arızalanabiliyor. Bu yazılım işinin softu hardı yok bence her türlü maksimizasyon sağlanarak kalibre edilmiş bir CDTİ araca yazılımsal dokunmak bence sağlıklı değil. Kayseri'de Erhan SIGAN var Race MAPS isterseniz onada yönlendiririm çok ünlü de birisi ama yine diyorum mantıklı ve sağlıklı değil.
Aslında aradığım cevap sanki buymuş gibi hissettim :)
Uzun süredir araştırdım bu yazılım işini ancak pozitif konuşan da var motoru eline alan da var. O nedenle tam olarak yaptırıp yaptırmama arasındaydım. Bu cevabınıza göre tam anlamıyla yaptırmaktan vazgeçtim. Aracın orjinalini bozup problem yaşamaktansa biraz hantal kalsın ama kafam rahat olur.
Çok teşekkür ederim cevabınız için :)
 

mtiryaki

Teknik Destek Ekibi
38-Kayseri
Katılım
18 Haz 2018
Mesajlar
193
Tepki puanı
180
Puanları
43
Siteyi ziyaret et
Merhaba,

Eminim çok araştırmışındır, incelemişindir vs. ama işin tekniğine girdiğinde maalesef işin sadece bir yazılımla bitmeyeceğini fark ediyorsun.
Aracın turbo basıncını artırıp limitörü ve alt devir haritasını ona göre yazıp enjektör basıncını artırarak güç elde edilebilir doğrudur. Fakat sadece bununla bitmiyor. Turbonun basıncını artırmak için yağ pompasının daha seri yağ basması gerekiyor ki turboyu çevirsin. Bu sebeple yağ çok çabuk viskosite kaybediyor. Bunun yanı sıra bir süre sonra enjektör işeme problemleri çıkabiliyor. 254 k km de ki aracın turbosuna ne derece güveniyorsun mesela ? bu da önemli çünkü turbonun milini daha önce yazılımdan dolayı 2 kez kırmış ve blok çatlatmış biriyim. Maalesef acı tecrübelerle dolu geçmişim. Hard olmasa bile 1.4 tdci fiesta 1.4 hdi 206 ve 1.7 dti corsa ile uğraşmıştım. Enjektör büyütmeden, cooler büyütmeden, soğutma sistemini temizleyip için rahat etmeden binmek bence çok sağlıklı değil. Katalizör arızası olabiliyor, o2 sensörleri arızalanabiliyor. Bu yazılım işinin softu hardı yok bence her türlü maksimizasyon sağlanarak kalibre edilmiş bir CDTİ araca yazılımsal dokunmak bence sağlıklı değil. Kayseri'de Erhan SIGAN var Race MAPS isterseniz onada yönlendiririm çok ünlü de birisi ama yine diyorum mantıklı ve sağlıklı değil.
Ha bu arada yağ pompası, mazot pompası vs
cevabınıza göre tam anlamıyla yaptırmaktan vazgeçtim.

Aslında aradığım cevap sanki buymuş gibi hissettim :)
Uzun süredir araştırdım bu yazılım işini ancak pozitif konuşan da var motoru eline alan da var. O nedenle tam olarak yaptırıp yaptırmama arasındaydım. Bu cevabınıza göre tam anlamıyla yaptırmaktan vazgeçtim. Aracın orjinalini bozup problem yaşamaktansa biraz hantal kalsın ama kafam rahat olur.
Çok teşekkür ederim cevabınız için :)
En mantıklı kararı verdiniz bence. Şimdi bu mesajı belki yıllar sonra da birileri okuyacak, belki bu işten ekmek yiyenler bana kızacak senin bilgin ne kadar ki falan diye ama ben şahsi fikrimi paylaştım. Hothatch araçlarda yazılımsal oynamalar yapılabilir tabi belli limitlerde o yazılımlara göre gerekli aksiyonlar alınıp ilaveler yapılabilir. Buna hiç bi lafım yok ama maalesef bizim milletimiz stage 2 hard dumanlı yazılım diye ezberledikleri ölümcül ve kırıcı hatta sınırları zorlayan yazılımları yaparak canım motoru rezil ediyorlar. Ve araçlarını sanıyorlar ki o zaman hothatch bence gerek yok.
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
  • Beğen
Tepkiler: mtiryaki

emre_unal

Yönetici
Moderatör
34-İstanbul
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
224
Tepki puanı
242
Puanları
43
www.markport.net
Ha bu arada yağ pompası, mazot pompası vs



En mantıklı kararı verdiniz bence. Şimdi bu mesajı belki yıllar sonra da birileri okuyacak, belki bu işten ekmek yiyenler bana kızacak senin bilgin ne kadar ki falan diye ama ben şahsi fikrimi paylaştım. Hothatch araçlarda yazılımsal oynamalar yapılabilir tabi belli limitlerde o yazılımlara göre gerekli aksiyonlar alınıp ilaveler yapılabilir. Buna hiç bi lafım yok ama maalesef bizim milletimiz stage 2 hard dumanlı yazılım diye ezberledikleri ölümcül ve kırıcı hatta sınırları zorlayan yazılımları yaparak canım motoru rezil ediyorlar. Ve araçlarını sanıyorlar ki o zaman hothatch bence gerek yok.
Destekleriniz için teşekkür ederim. Zaten yaptırsam da içimde hep bir kuşku olacaktı acaba ileride bana ne arıza çıkarır diye.
En güzeli orjinal kullanmak :) çok sıkışırsam alırım Sport moda devam :)
 

emre_unal

Yönetici
Moderatör
34-İstanbul
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
224
Tepki puanı
242
Puanları
43
www.markport.net
Doğrusunu söylemişler Mehmet Bey’in de söylediği gibi :)
Aynen başkanım maceraya atılmaya gerek yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
Üst