Yatan araba

_Vectra_GT_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
arkadaşlar yurt dışına çıkıcam 2 seneliğine aracıma ne gbi önlemler almam lazım garajım var yatan arabanın lastikleri ve motoru zarar görür diyorlar sizlerinde düşüncelerini alabilirmiyim
 
eğer kimse kullanmasın istiyosan ki bence birine bırak haftada bir 15 dk kullansın arabayı .....yok diyosan aracı takoza al lastiklerin gitmemesi için, araç 2 sene yatacağın için geldiğinde yeni akü muhtemelen ölmüş olabilir sen kutup başlarını sökersin yinede ..gelince yağınıda değiştir mutlaka
 
Bence satıp paraya dönüştürüp bir şekilde parnın değerini korumasını sğlayarak beklemek lazım. İki sene sonra aynı paraya çok daha iyi birr araba alınır. Bence tamamen zarar edersiniz bu durumda.
 
2 sene uzun bir zaman satın derim
 
bende satın derim ama öle bi düşünceniz yoksa aracı takoza alın lastiklerin havasını indirin ve bi kenara güzelce yerleştirin aracın içinde bir miktar benzin bırakın eğer lpg li ise tamamen boşaltın lpgnizi cadır felan çekmeye kalkmayın aracınızın boyasını mahfeder. mümkün olduğu kadar aracın metal kısımlarını rot rotil egsoz gibi kısımlarını yağlayın paslanma yapmasın benden bukadar ama iyi bi ustaya da danışın derim...
 
bende satın derim :s
 
1- Arabayı sat ( 2 seneye gün ola harman ola )
2- Arabanı çok seviyorum ayrılamam diyorsan arabayı kardeşine vs bi yakınına ver hem sevaba gir hem çürümesin
3- Yada arabana yazık yurtışına gitmekten vazgeç.

Nekadar da önlem alsan havadan nemden dahi durduğu yerde kaportan deforme olur.
boya dahil komple mumlamak lazım hava almasın. Alta çürümeye müsait noktaları hava alamayacak şeekilde yaglamak gerekir.
El frenini çekme geldiğinde el frenini yapışmış olarak bulabilirsin
Motor içindeki yag çok uzun süre hareketsiz kalacağından agrlaşarak dipte tortu oluşturabilir.
Sogutma suyunda kireç vs varsa oda çöküp tortu oluşturup tıkayabilir.
döndüğünde Klima gazın boşalmış olacaktır.
Fan motorun marş motorun şarj dinamon un kollektörleri bakır olduğundan zamanla oksitlenip kararacaktır döndüğünde bu parçalarda sorun yaşyabilirsin.
Akün kutup başı boş en fazla 6 ay dayanır. 6 ayda bir şarj edilmesi gerek.
Araç içi havasız uzun süre kalacağından pilastik aksamlar ve koltuk kumaşların deforme olabilir.
 
Arabalar artık durduk yere değer kaybediyor. Eğer arabayla fazla bir duygusal bağınız yoksa satmak mantıklı görünüyor. Ama arkadaşlarda önlemleri çok güzel anlatmışlar. Özel bir garajınız da olduğuna göre gönül rahatlığıyla bırakıp gidebilirsiniz diye düşünüyorum.
 
teşekkürler arkadaşlar
 
1- Arabayı sat ( 2 seneye gün ola harman ola )
2- Arabanı çok seviyorum ayrılamam diyorsan arabayı kardeşine vs bi yakınına ver hem sevaba gir hem çürümesin
3- Yada arabana yazık yurtışına gitmekten vazgeç.

Nekadar da önlem alsan havadan nemden dahi durduğu yerde kaportan deforme olur.
boya dahil komple mumlamak lazım hava almasın. Alta çürümeye müsait noktaları hava alamayacak şeekilde yaglamak gerekir.
El frenini çekme geldiğinde el frenini yapışmış olarak bulabilirsin
Motor içindeki yag çok uzun süre hareketsiz kalacağından agrlaşarak dipte tortu oluşturabilir.
Sogutma suyunda kireç vs varsa oda çöküp tortu oluşturup tıkayabilir.
döndüğünde Klima gazın boşalmış olacaktır.
Fan motorun marş motorun şarj dinamon un kollektörleri bakır olduğundan zamanla oksitlenip kararacaktır döndüğünde bu parçalarda sorun yaşyabilirsin.
Akün kutup başı boş en fazla 6 ay dayanır. 6 ayda bir şarj edilmesi gerek.
Araç içi havasız uzun süre kalacağından pilastik aksamlar ve koltuk kumaşların deforme olabilir.

Abi naptın bunları duyunca sanki ben yurtdışına çıkıyormuşum gibi moralim bozuldu. Ne bileyim arabasını bırakıp Almanya' da 15 sene kalanlar duyuyordum. O yüzden bu kadar hasar aklıma gelmedi hiç. Arkadaşım sen sat en iyisi. Gelince yıkıma uğrama
 
Geri
Üst