- Katılım
- 5 Şub 2008
- Mesajlar
- 80
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
forever yarım debriyaj

Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
aslında tam olarak dogru degıl soyledıgın... her vitesin musade ettigi bir motor freni aralıgı var... tam fren yapılmadıgı surece hafıf frenajda aracın bu sallantı hıssedılen noktasına dogru debrıyajı kullanmak yanı sadece vıtes degısım anında kullanmak en dogrusudur... aksı takdırde aracın frenajına katkıda bulunan motor frenınden mahrum kalmıs aluruz... bunu da sole test edebılırız 2. vıtes de ıken durmak ıcın hafıfce frene basın ve tam durma olmadan bır mıktar once debrıyaja bastıgınızda arac gecıcı bır hızlanma yapar cunkı sanzumanın uyguladıgı dırencı kaldırmıs olursunuz... en guzelı uygun yavaslama mesafelerınde vıteslerı dusurerek en son durus anında frenı kullanmaktır... burada da unutulmaması gereken vıtese uygun hız ve de devıre gelmeden bır alt vıtese dusmemektır cun kı bu da sanzumana zarar verır...debriyaja basmadan frene basarsan aracın zor durur ve fren balataların çabuk biter olması gerekende budur zaten debriyaja basacaksın motoru boşa düşürüp frene basacaksın ki aracın da çabuk dursun ha bu arada ayağını debriyajdan yavaş yavaş çekerek motor frenini de devreye sokarsan daha da çabuk durursun vitesi de tek tek düşürürsün
aslında tam olarak dogru degıl soyledıgın... her vitesin musade ettigi bir motor freni aralıgı var... tam fren yapılmadıgı surece hafıf frenajda aracın bu sallantı hıssedılen noktasına dogru debrıyajı kullanmak yanı sadece vıtes degısım anında kullanmak en dogrusudur... aksı takdırde aracın frenajına katkıda bulunan motor frenınden mahrum kalmıs aluruz... bunu da sole test edebılırız 2. vıtes de ıken durmak ıcın hafıfce frene basın ve tam durma olmadan bır mıktar once debrıyaja bastıgınızda arac gecıcı bır hızlanma yapar cunkı sanzumanın uyguladıgı dırencı kaldırmıs olursunuz... en guzelı uygun yavaslama mesafelerınde vıteslerı dusurerek en son durus anında frenı kullanmaktır... burada da unutulmaması gereken vıtese uygun hız ve de devıre gelmeden bır alt vıtese dusmemektır cun kı bu da sanzumana zarar verır...
aslında tam olarak dogru degıl soyledıgın... her vitesin musade ettigi bir motor freni aralıgı var... tam fren yapılmadıgı surece hafıf frenajda aracın bu sallantı hıssedılen noktasına dogru debrıyajı kullanmak yanı sadece vıtes degısım anında kullanmak en dogrusudur... aksı takdırde aracın frenajına katkıda bulunan motor frenınden mahrum kalmıs aluruz... bunu da sole test edebılırız 2. vıtes de ıken durmak ıcın hafıfce frene basın ve tam durma olmadan bır mıktar once debrıyaja bastıgınızda arac gecıcı bır hızlanma yapar cunkı sanzumanın uyguladıgı dırencı kaldırmıs olursunuz... en guzelı uygun yavaslama mesafelerınde vıteslerı dusurerek en son durus anında frenı kullanmaktır... burada da unutulmaması gereken vıtese uygun hız ve de devıre gelmeden bır alt vıtese dusmemektır cun kı bu da sanzumana zarar verır...