- Katılım
- 24 Ağu 2014
- Mesajlar
- 25
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
Herkese İyi Forumlar
Olayı en başından anlatayım.umarım sıkılmazsınız
Aracım Corsa C 1.7 Dti model. Araç Aldığımda Stockdu sadece egr iptaldi
Aracımı aldıktan sonra fark ettiklerim ;
Arabanın üzerinde anahtar takılı değilken sanki araç anahtarı üzerinde unutmuşum gibi ;
1)Camlar çalışıyor
2)kapıyı açınca "biiiip" sesini veriyor. birkaç kişiye sordum corsada böyle dediler eski corsamda böyle değildi.
Çok fazla önemsemedim hatta işime geldi sebebini de araştırmadım. arabada aldığımda alarm vardı onuda söktürdüm. Böyle binmeye devam ettim .
Yazın yolum izmir'e düştü emme manifoldu genişletelim dedim emme manifold genişletildi. o esnada üst beyin soketleri sökülünce bakıldı.Biraz mazot vardı. Ustamız dedi ki çok kötü durumda olanlar var bunda bişey yok . kabloları soyalım.mazot çekmez . Kabloları soyduk . bana da dedi ki bu soyduğumuz yerleri bez bantla sar . o sırada ne olduysa artık nereye baktıysam hangi kabloları soyduğunu göremedim
sonrada bir daha kendisine ulaşıp soramdım .
sıkıntısız şekilde döndük 1000 km yi.
Sonra tabi kaşıntı tuttu katı iptal ettirip yazılım için ankara'ya gittim . yazılım yapıldı westgate iptali yapıldı. arabada çok hoşuma gitti .kaderi değişti zaten yazılımdan sonra . olaylar burdan sonra başlıyor zaten .
Çıktık yola herşey güzel gidiyoruz . hafif sıkıştırdım bişey olmadı arıza ısıgı yandı söndu . Devam ettik sonra olan oldu 110 120 giderken bir anda araba kesildi. gaz pedalı çalışmadı. arabayı sağa çektim . Yazılım yapan arkadaşımızı aradım beyne bak dedi ,baktım soketleri söküp içi mazot doluydu . arabadaki arıza şu şekilde ;
araba 1400 devirde sabit , gaz pedalı çalışmıyor ,frene basınca rölanti normale dönüyor.
Geri döndük yardımcı oldular sağına soluna baktılar sorun beyinde denildi akşam geç vakit olmasından dolayı beyin bulamadık arabayı dükkana bırakıp mecburen çoruma döndük.Ertesi gün beyinler denendi çalışmadı en son başka bir beyin çalıştı gel dediler.Bu arada arabaya çıkma bir beyin bulundu , mazot çektiği için avans müşürü değişti . saat geç olduğu için ertesi sabahtan yola çıktım . gittim araba çalışıyor ricam üzerine usta beyinleri taşıyordu . araba çalıştı liftten indirdik geriye aldık çıkma aldığımız beyinde hard yazılım varmış değiştirmek istediğim için yazılım yapılıp marşa basıldı araba çalışmadı . Orda pompa beyni son canını verdi . başka bir arabadan pompa beyni denedik çalıştı . pompa beynini tamir edelim falan derken akşamı ettik tamirde olmadı . ordan yazılımcı arkadas sağolsun emanet olarak bir tane pompa beyni verdi . onunla aracı çoruma kadar götüreyim diye ben tekrar yola çıktım .
Arabada bi sorun yok herşey güzel 120-130 km yol yaptım tam kırıkkaleye geldim yine aynı arıza oldu. yine aynı şekilde . soketleri söktüm baktım mazotta yok üst beyinde . mecburen çoruma kadar 1400 devirde 5 viteste 60 km/h'la devam ettim .Çoruma gittim . sabah hemen arıza okutmaya gittim . ankarada okunan arızaların aynısı vardı. pompa beynini kargoladım . Emanet pompa beynini bozmamış.
Arabanın sipeçleri;kat iptal ,egr iptal,westgate iptal,emme manifold geniş(1/1)
Arıza : gaz pedalı çalışmıyor ,1400 devirde kalıyor, frene basınca araba normal rölantiye düşüyor
Sorular : 1)Arabada beyni bozan bişey mi var ?
2)bütün beyinler bana gelince niye huysuz virjin kesiliyor ?
3)beyin takıldı bende mi patladı ?
4)Beyinin aynı arızayı vermesi neyi gösterir ? normal midir ?
5)Bu beyinler tamir olur mu ? Önerdiğiniz var mı?
Arıza kodlarının ve Motor beyinlerinin Fotoğrafları aşağıdadır.
http://i.hizliresim.com/lv267l.jpg
üstteki benim aracımdaki , beyin alttaki çıkma aldığımız beyin
http://i.hizliresim.com/pBqlYz.jpg
Hata Kodları ; P1122 , P0110 , P0530 ,P0100
Arabayı satma , yakma haricindeki bütün önerilere açığım
Olayı en başından anlatayım.umarım sıkılmazsınız

Aracım Corsa C 1.7 Dti model. Araç Aldığımda Stockdu sadece egr iptaldi
Aracımı aldıktan sonra fark ettiklerim ;
Arabanın üzerinde anahtar takılı değilken sanki araç anahtarı üzerinde unutmuşum gibi ;
1)Camlar çalışıyor
2)kapıyı açınca "biiiip" sesini veriyor. birkaç kişiye sordum corsada böyle dediler eski corsamda böyle değildi.
Çok fazla önemsemedim hatta işime geldi sebebini de araştırmadım. arabada aldığımda alarm vardı onuda söktürdüm. Böyle binmeye devam ettim .
Yazın yolum izmir'e düştü emme manifoldu genişletelim dedim emme manifold genişletildi. o esnada üst beyin soketleri sökülünce bakıldı.Biraz mazot vardı. Ustamız dedi ki çok kötü durumda olanlar var bunda bişey yok . kabloları soyalım.mazot çekmez . Kabloları soyduk . bana da dedi ki bu soyduğumuz yerleri bez bantla sar . o sırada ne olduysa artık nereye baktıysam hangi kabloları soyduğunu göremedim

sıkıntısız şekilde döndük 1000 km yi.
Sonra tabi kaşıntı tuttu katı iptal ettirip yazılım için ankara'ya gittim . yazılım yapıldı westgate iptali yapıldı. arabada çok hoşuma gitti .kaderi değişti zaten yazılımdan sonra . olaylar burdan sonra başlıyor zaten .
Çıktık yola herşey güzel gidiyoruz . hafif sıkıştırdım bişey olmadı arıza ısıgı yandı söndu . Devam ettik sonra olan oldu 110 120 giderken bir anda araba kesildi. gaz pedalı çalışmadı. arabayı sağa çektim . Yazılım yapan arkadaşımızı aradım beyne bak dedi ,baktım soketleri söküp içi mazot doluydu . arabadaki arıza şu şekilde ;
araba 1400 devirde sabit , gaz pedalı çalışmıyor ,frene basınca rölanti normale dönüyor.
Geri döndük yardımcı oldular sağına soluna baktılar sorun beyinde denildi akşam geç vakit olmasından dolayı beyin bulamadık arabayı dükkana bırakıp mecburen çoruma döndük.Ertesi gün beyinler denendi çalışmadı en son başka bir beyin çalıştı gel dediler.Bu arada arabaya çıkma bir beyin bulundu , mazot çektiği için avans müşürü değişti . saat geç olduğu için ertesi sabahtan yola çıktım . gittim araba çalışıyor ricam üzerine usta beyinleri taşıyordu . araba çalıştı liftten indirdik geriye aldık çıkma aldığımız beyinde hard yazılım varmış değiştirmek istediğim için yazılım yapılıp marşa basıldı araba çalışmadı . Orda pompa beyni son canını verdi . başka bir arabadan pompa beyni denedik çalıştı . pompa beynini tamir edelim falan derken akşamı ettik tamirde olmadı . ordan yazılımcı arkadas sağolsun emanet olarak bir tane pompa beyni verdi . onunla aracı çoruma kadar götüreyim diye ben tekrar yola çıktım .
Arabada bi sorun yok herşey güzel 120-130 km yol yaptım tam kırıkkaleye geldim yine aynı arıza oldu. yine aynı şekilde . soketleri söktüm baktım mazotta yok üst beyinde . mecburen çoruma kadar 1400 devirde 5 viteste 60 km/h'la devam ettim .Çoruma gittim . sabah hemen arıza okutmaya gittim . ankarada okunan arızaların aynısı vardı. pompa beynini kargoladım . Emanet pompa beynini bozmamış.
Arabanın sipeçleri;kat iptal ,egr iptal,westgate iptal,emme manifold geniş(1/1)
Arıza : gaz pedalı çalışmıyor ,1400 devirde kalıyor, frene basınca araba normal rölantiye düşüyor
Sorular : 1)Arabada beyni bozan bişey mi var ?
2)bütün beyinler bana gelince niye huysuz virjin kesiliyor ?
3)beyin takıldı bende mi patladı ?
4)Beyinin aynı arızayı vermesi neyi gösterir ? normal midir ?
5)Bu beyinler tamir olur mu ? Önerdiğiniz var mı?
Arıza kodlarının ve Motor beyinlerinin Fotoğrafları aşağıdadır.
http://i.hizliresim.com/lv267l.jpg
üstteki benim aracımdaki , beyin alttaki çıkma aldığımız beyin
http://i.hizliresim.com/pBqlYz.jpg
Hata Kodları ; P1122 , P0110 , P0530 ,P0100
Arabayı satma , yakma haricindeki bütün önerilere açığım
