Volant taşlama

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cavit63
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cavit63

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
171
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
62
Debriyaj balatamı degiştireli 35000 km oldu şu anda baya yukarda kavrıyor gösterdigim ustalar balatanın bitik oldugunu söylüyorlar sebebide ya valeo balata takmışlardır yada volantı taşlamamışlardır diyorlar.bugün başka bir ustaya gittim volant taşlamadam bahsettim bana volant taşlanmaz dedi kafam karıştı arabanın çekişi düşük(ilk baskı balata degiştirdigimdede çekiş aynıydı)
motorun iyi oldugunu söylüyor.
1:Baskı balata her degiştiginde volant taşlanırmı ,neden taşlanır artıları nelerdir
2:35000 kmde balata bitermi(devamlı normal kullanılmıştır)
3Degiştirirsem bana kaça malolur en iyisi lukmudur
Araç 98 astra G 168000 km de cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

:(:o
 
sabit volantlar taşlanır neden taşlanmasın taşlamalarındaki sebeb balata yandığı zaman iz bırakıyor o yüzden taşlıyorlar .
35 bin km de de baskı balata biter 135 bin dede bitebilir kullanımla alakalı yani.
valeo lar güzel marka luk war bilmiyorum onları bide sacsh denen bi marka var genelde opelde iki marka kullanılıyor luk yada sacsh markası...

motorun durumunu öğrenmek için bi kaç ustaya gösterin daha iyi olur ...
 
luk ve sachs kulanılıyor luk önerilir genelde..geçen hafta baskı balata değiştirdim volan falan taşlamadılar yanlız zımpara makinesi ile volanı zımparaladılar..debriyaj 35 bindede bitebilir yanlış kullanımdan dolayı
 
her balat değiştiğinde volant taşlanmaz ancak bazı durumlarda taşlanır örneğin opel manova nun balatası her söküldüğünde taşlanması gerekir ki zaten genelde büyük arabaların volantlarının üzeri hep yanık lekesi tortu vs. var o yüzden taşlıyorlar yani iki zımpara atsalarda olur sizin araca... ama sabit volantlar taşlanır taşlanmaz diyenin aklını karıştırırrım...
 
her balat değiştiğinde volant taşlanmaz ancak bazı durumlarda taşlanır örneğin opel manova nun balatası her söküldüğünde taşlanması gerekir ki zaten genelde büyük arabaların volantlarının üzeri hep yanık lekesi tortu vs. var o yüzden taşlıyorlar yani iki zımpara atsalarda olur sizin araca... ama sabit volantlar taşlanır taşlanmaz diyenin aklını karıştırırrım...
sabit veya değil taşlanır ama nereye kadar o zaman yeni baskıyı da taşlaman gerekiyor baskı şemsiyelerini içe doğru nasıl gömücen ayırma ölçüsü 3 mm başlıyor her defasın da volant taşlama yanlışş zımpara dersen sorun yokk heleki büyük araçlar da opel movano gibi debriyaj kaçırır sonra
 
Normal şartlarda 35.000 km'de balatanın bitmemesi lazım. İmalattan kaynaklanan hata, beraber çalışan parçada hata (baskı, volan) kullanım hatası gibi nedenlerden biri buna neden olmuş olabilir. Volan taşlama olayı açıklığa kavuşmuş. En çok tercih edilen marka Luk. Ama aracın balatası devamlı 35.000-40.000 km'de bir değişiyorsa ne marka kullanırsanız kullanın sorun ortadan kalkmadıkça balata şikayetiniz bitmez.
 
Cevaplarınız için teşekkür ederim , astralarda volant sabitmidir.
 
merhaba, Opel Astra 1.4 T Cosmo aracım var... baskı balata değiştirdim ama araç istediğim gibi atak olmadı volant taşlaması yaptırsam mı ?

birde bu sitede fiyatlar verilmiş uygun mudur?

http://erdemtorna.com/volant-taslama/
 
Geri
Üst