- Katılım
- 1 Eyl 2015
- Mesajlar
- 3,054
- Tepkime puanı
- 3,245
- Puanları
- 113
- Yaş
- 44
araç sistemdeki havayı kendi kendine atıyor diye biliyorum. easytronic vitesteki dot4 yağını değiştirdiğimde araştırmıştım. sistemdeki havayı araç kendisi attı.
geçmiş olsun.
geçmiş olsun.