- Konuyu başlatan
- #31
Yapıştırma
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sağolun lampard kendim elektrik teknikeriyim elektroniğe merakmda var mesleğim icabı. İşin gerçeği müdahale etmeden önce biraz tedirgin oldum çünkü bozulursa sonucu ağır olacaktı ama herseyin bi lehimden ibaret olduğunu görünce kendim yapmayı tercih ettim yinede tavsiyem anlamayan arkadaşlar müdahale etmeyin edeceksenizde elektronikten anlayan bi arkadaşınzla müdahale ederseniz daha sağlıklı olurBravo bu işi yapan ılk kisisınız bıldıgım kadarıyla sıtede ustalar harıcinde.elektrıkcılere o paraları vermeyen ellerınıze saglık.lehımlenmesı gereken noktaları resımlerle kucuk bır paylasım yapsaydınız aslında 1 kısıye dahı yardımcı olmak cok ıyı bırsey.z16xe nın berbat bır arızası bu.daha once bende bı arkadasımın aracının ecusu acıp ıncelemıstım bısey yapamadık tabı.
Ecuyu oradan alıp akunun alt kısmına ek parca atarak monte edebılırsınız soketler yetısır dıye. Dusunuyorum.akuye cok da yaklastırmayın ecuyu manyetık dalgalar kaynaklı hata verebılır ecu. kolay gelsın
E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bendede benzer sıkıntı oldu ama tam olarak sizinki gibi değil kalkışta gaza yükleniyorm araba şahlanmıyordu son gaz basıyordum devir alıyor başını gidiyor ama hız en fazla 60 filan oluyordu.Ayni tekleme sorunu dÜn corsa c aracimda yaŞadim akÜ bİttİkten sonra motor iŞiĞi yandi araÇ kendİ kendİne 3.000/dd kesİcİ koymuŞ gİbİ devrİ geÇmedİ hiz dÜŞÜrÜncede stop ettİ. Beyİnden olduĞunu mu dÜŞÜnÜyorsunuz?