Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
valla bin tl kredi kullandık zaten alırken o bitinceye kadar kullanıp satmayı düşünüyorum daha babamın haberi bile yok o sadece paradan sorumlu makyajlı elegance bakacağım sanırsam olmadı en kötü yine 2005 elegance vectranın konforuna hasta oldum resmen...
arka park sensörüm vardı önde yokdu.. makyajsız kasaları bilmiyorumda makyajlı kasalarda donanım seviyesi çok yüksek comfortlarda.. mesela makyajsızlarda comfortlarında far sensörü yağmur sensörü arka park sensörü gibi özellikler elegance da standartken makyajlı kasalarda comfortlarada standart koymuşlar.. ben bir aldıkdan sonra donanım namına xenon takdım o kadar zaten farda mercek var..
birde benim gibi bir ara özel gelmiş deri döşeme ve koltuk ısıtmalı seriden bulursa o zaman elegance ile aradaki donanım farkı minumuma düşer..
Kıyaslama yaparken yıl olarak yapılmalı. Örneğin 2003 elegance ile 2003 comfort veya 2006 elegence ile 2006 comfort gibi. Çünkü yıla göre donanımlar çok değişebiliyor. Benimki 2003 modeldi , 2003 lerde far sensörü yok, 2004 ten sonrasına koymuşlar. Ancak yeniden Vectra C alacak olsam yukarıda da dediğim gibi 1.9 dizel elegance modelini alırdım. Hem performanslı hemde çok dolu bir araç.
Kıyaslama yaparken yıl olarak yapılmalı. Örneğin 2003 elegance ile 2003 comfort veya 2006 elegence ile 2006 comfort gibi. Çünkü yıla göre donanımlar çok değişebiliyor. Benimki 2003 modeldi , 2003 lerde far sensörü yok, 2004 ten sonrasına koymuşlar. Ancak yeniden Vectra C alacak olsam yukarıda da dediğim gibi 1.9 dizel elegance modelini alırdım. Hem performanslı hemde çok dolu bir araç.
benzinden sıkıntı yoksa 2.0 ve üstü bende kesinlikle öneririm o kasanın keyfi öyle bir motorda çıkar ben 1.6 dan şikayetçi olmadım çünkü performans gibi bir amacım olmadı ama 2.0t sini kullandım arada dağlar dereler kadar fark var..
yada dizelde zaten tek motor seçeneği var alınırsa bencede elegance a imkan yetiyorsa güzel olur..tabi comfort alan biri aracı uzun süreli kullanıcaksa donanımını elegance seviyesine yaklaştırabilir zaman içinde..
benzinden sıkıntı yoksa 2.0 ve üstü bende kesinlikle öneririm o kasanın keyfi öyle bir motorda çıkar ben 1.6 dan şikayetçi olmadım çünkü performans gibi bir amacım olmadı ama 2.0t sini kullandım arada dağlar dereler kadar fark var..
yada dizelde zaten tek motor seçeneği var alınırsa bencede elegance a imkan yetiyorsa güzel olur..tabi comfort alan biri aracı uzun süreli kullanıcaksa donanımını elegance seviyesine yaklaştırabilir zaman içinde..