Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sert ama ben serti daha cok sevıyorum galıba.bayılıyorum bunlardakı suspansıyon sıstemıne.nedensebence gayet konforlu...araba yola agır basıyo...buda guven verıyo bana kullanırken.
sen o arabayla bi viraja gir, bide vectra'yla gir..bak bakalim hangisi daha guven veriyo yada virajdan cikabiliyo
yoksa opel bu isten anlamiomu o kadar yumusak yapsin..yol tutusa onem verir Opel.
eger cok rahatsizsan sertliginden Monroe Sensatrac taktir..cukur ve kasislerde yumusaktir fakat viraja girince yada ani hareket yapinca bir miktar sertlesir.
sen o arabayla bi viraja gir, bide vectra'yla gir..bak bakalim hangisi daha guven veriyo yada virajdan cikabiliyo
yoksa opel bu isten anlamiomu o kadar yumusak yapsin..yol tutusa onem verir Opel.
eger cok rahatsizsan sertliginden Monroe Sensatrac taktir..cukur ve kasislerde yumusaktir fakat viraja girince yada ani hareket yapinca bir miktar sertlesir.