vectra 2.0 turbo sorunu

aikidomania

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
bobinler mümkün mertebe takım değiştirilmeli diye biliyorum ben. lpg kitinizde enjektörler yeteri kadar büyükse,gaz basıncı iyi ayarlandıysa,lpg ye ait map sensörü varsa ve ayar düzgün yapıldıysa sorunsuz çalışmalı araç...

2 tane değişmeyen bobin kaldı onlarıda değiştiricem sonrasındada lpg bayisine gidip dediğiniz şeylere baktırıcam uygunmu değilmi diye zaten sonrasında ateşlemeyle ilgili değişmesi gereken bişey kalmıyo ben şehirdışından aldım arabayı o yüzden lpg için burdaki bayiye gitmem lazım bakalım o nediyecek

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 10:42 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 10:34 ----------

Kardeşim bende bobin değiştirdim araç silkeleme yapıyo değil mi.4 tane bobin var 3ünü orjinaliyle değiştirdim teki 220 tl idi.ama birini değiştirmediğim için yine silkeliyor.bide bişe sorucam bunlarda biraz motoru sıkıştırınca turbo kızarıyo özellikle 4000-5000 devirlerde bi 10 dakka sıkıştırınca turbo kızarıp nar gibi oluyor.karanlıkta daha iyi görünüyor.sendede var mı aynı şey acaba.bide bunlara sadece prins marka yağlamalı lpg uyuyor sadece diğerleri yetersiz kalıyor.çok araştırdım


aynen bobinin tanesi 220 tl benim 2 tane kaldı onlarıda değiştiricem bujileride dün değiştirdim sonrasında lpg ciye gidicem ayarları için aslında sadece prins olacak diye bi kaide yok ben arabanın çekişinden çok memnunum usta bile şaşırmıştı çekişi çok iyi benzinde gibi diye sadece ateşlemede sorun oluyo turboya gelirsek ben dediğin şeye bakmadım ama bildiğim turbosunun sorunsuz olduğu yani 10 dk. asılmakla bişey olmaz rahat ol uyduruk lineanın turbosuna bile bişey olmuyo bunamı olacak :) zaten 2500-3000 aralığında turbo devrede yani 5000 de gitsende turbo aktif değil zaten ..
 

delikanlim9294

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
131
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
2 tane değişmeyen bobin kaldı onlarıda değiştiricem sonrasındada lpg bayisine gidip dediğiniz şeylere baktırıcam uygunmu değilmi diye zaten sonrasında ateşlemeyle ilgili değişmesi gereken bişey kalmıyo ben şehirdışından aldım arabayı o yüzden lpg için burdaki bayiye gitmem lazım bakalım o nediyecek

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 10:42 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 10:34 ----------

Kardeşim bende bobin değiştirdim araç silkeleme yapıyo değil mi.4 tane bobin var 3ünü orjinaliyle değiştirdim teki 220 tl idi.ama birini değiştirmediğim için yine silkeliyor.bide bişe sorucam bunlarda biraz motoru sıkıştırınca turbo kızarıyo özellikle 4000-5000 devirlerde bi 10 dakka sıkıştırınca turbo kızarıp nar gibi oluyor.karanlıkta daha iyi görünüyor.sendede var mı aynı şey acaba.bide bunlara sadece prins marka yağlamalı lpg uyuyor sadece diğerleri yetersiz kalıyor.çok araştırdım


aynen bobinin tanesi 220 tl benim 2 tane kaldı onlarıda değiştiricem bujileride dün değiştirdim sonrasında lpg ciye gidicem ayarları için aslında sadece prins olacak diye bi kaide yok ben arabanın çekişinden çok memnunum usta bile şaşırmıştı çekişi çok iyi benzinde gibi diye sadece ateşlemede sorun oluyo turboya gelirsek ben dediğin şeye bakmadım ama bildiğim turbosunun sorunsuz olduğu yani 10 dk. asılmakla bişey olmaz rahat ol uyduruk lineanın turbosuna bile bişey olmuyo bunamı olacak :) zaten 2500-3000 aralığında turbo devrede yani 5000 de gitsende turbo aktif değil zaten ..

Bence sen bi dene hava karanlıkken biraz yüklen gaza sonra çek sağa aç kaputu bak kızarma var mı sonra benim gibi panikleme araba mı yanıyor diye :D
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Forumda ve sanal ortamda adettendir, gidip 20-23bin liraya gebermiş 2.0T vectra alırlar, üzerinde kıytırık retülatörü atiker, enjektörü bilmemne, tank başka markaya ait dandik lpg kiti olur. Kmsini beğenerek düşük diye alırlar 500bin kmden düşmüş şirket arabası çıkar, sonra vectranın elektrik tesisatımı aman da aman, satayım kurtulayım derler, yurdumun güzel insanlarını çok seviyorum :D
volvo s40t4(250hp), passat 1.8T(200hp), astra 2.0T(240hp), signum 2.0T(220hp), megane 1.4T(170hp), bravo 1.4T(170hp) gibi yazılımlı olmalarına rağmen turbo benzinli + lpgli araba kullanıcıları biliyorum, yeri gelince it gibi yeri gelince kedi gibi tintin arabalarını gayet keyifle kullanıyorlar, her birinin aracında da gayet kaliteli kitler bulunuyor, biri hariç o da atiker'in özel turbo serisi fiyatı 2000 lira civarı :D
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
EGT ye ve AFR ye dikkat ettikten sonra kolay kolay sorun çıkmaz ne lpgden ne turbodan...
 

aikidomania

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
2 tane değişmeyen bobin kaldı onlarıda değiştiricem sonrasındada lpg bayisine gidip dediğiniz şeylere baktırıcam uygunmu değilmi diye zaten sonrasında ateşlemeyle ilgili değişmesi gereken bişey kalmıyo ben şehirdışından aldım arabayı o yüzden lpg için burdaki bayiye gitmem lazım bakalım o nediyecek

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 10:42 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 10:34 ----------


Bence sen bi dene hava karanlıkken biraz yüklen gaza sonra çek sağa aç kaputu bak kızarma var mı sonra benim gibi panikleme araba mı yanıyor diye :D

ya hocam paniklicek bişi yok aç youtube dan bugatti veyron imalatını bak motoru testte nası kızarıyo normal bişey olmasa onda olmaz başta araba 10 milyon lira yani eski parayla 10 trilyon :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 09:55 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 09:49 ----------

Forumda ve sanal ortamda adettendir, gidip 20-23bin liraya gebermiş 2.0T vectra alırlar, üzerinde kıytırık retülatörü atiker, enjektörü bilmemne, tank başka markaya ait dandik lpg kiti olur. Kmsini beğenerek düşük diye alırlar 500bin kmden düşmüş şirket arabası çıkar, sonra vectranın elektrik tesisatımı aman da aman, satayım kurtulayım derler, yurdumun güzel insanlarını çok seviyorum :D
volvo s40t4(250hp), passat 1.8T(200hp), astra 2.0T(240hp), signum 2.0T(220hp), megane 1.4T(170hp), bravo 1.4T(170hp) gibi yazılımlı olmalarına rağmen turbo benzinli + lpgli araba kullanıcıları biliyorum, yeri gelince it gibi yeri gelince kedi gibi tintin arabalarını gayet keyifle kullanıyorlar, her birinin aracında da gayet kaliteli kitler bulunuyor, biri hariç o da atiker'in özel turbo serisi fiyatı 2000 lira civarı :D

birader araba baştan sona lavoto sistemi mevcut baktırdım ben 3200 tl fiyat verdiler yenisine ayrıca 22 değil 30,000 tlye aldım ilk sahibinden faturasıyla birlikte 2004 de 63,000 tlye almış adam tüm bakımlar yetkili serviste yapılmış bütün faturaları bende mevcut tırnak kadar boya yok arabada 2 gün önce insiginia yı tokatladım ben o yüzden bilip bilmeden ahkam kesmene gerek yok varsa teknik bilgin yaz yoksa boş konuşma yeterince konuşan var zaten ....
 

delikanlim9294

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
131
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
güzel kızarıo ama dimi :)
Abi sonra arabayı yakmayalım :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 10:54 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 10:52 ----------

ya hocam paniklicek bişi yok aç youtube dan bugatti veyron imalatını bak motoru testte nası kızarıyo normal bişey olmasa onda olmaz başta araba 10 milyon lira yani eski parayla 10 trilyon :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 09:55 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 09:49 ----------



birader araba baştan sona lavoto sistemi mevcut baktırdım ben 3200 tl fiyat verdiler yenisine ayrıca 22 değil 30,000 tlye aldım ilk sahibinden faturasıyla birlikte 2004 de 63,000 tlye almış adam tüm bakımlar yetkili serviste yapılmış bütün faturaları bende mevcut tırnak kadar boya yok arabada 2 gün önce insiginia yı tokatladım ben o yüzden bilip bilmeden ahkam kesmene gerek yok varsa teknik bilgin yaz yoksa boş konuşma yeterince konuşan var zaten ....
Sen denedin mi var mı kızarma :eek:
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
birader araba baştan sona lavoto sistemi mevcut baktırdım ben 3200 tl fiyat verdiler yenisine ayrıca 22 değil 30,000 tlye aldım ilk sahibinden faturasıyla birlikte 2004 de 63,000 tlye almış adam tüm bakımlar yetkili serviste yapılmış bütün faturaları bende mevcut tırnak kadar boya yok arabada 2 gün önce insiginia yı tokatladım ben o yüzden bilip bilmeden ahkam kesmene gerek yok varsa teknik bilgin yaz yoksa boş konuşma yeterince konuşan var zaten ....

teknik bilgim arabanın çöp olduğuna kanaat getirdi. 4 silindirli ve 250hp güce kadar destekleyen PRINS marka lpg sistemleri bile 3000 lirayı bulmuyor, lovato gibi giriş seviyesi lpg sistemleri kaç kayme edecek ki? Düz prins 1900 lira turbo prins 2400-2600 lira civarı en babası. Tırnak kadar boya yok ama araba yürümüyor, işte zihniyet böyle. Ben mümkün olduğunca komple boyalı 3-4 parça değişenli ama köpek gibi yürüyen arabalar tercih ediyorum. Forumda pek takılmıyorum eskisi gibi ve boş konuşacağım konulara hiç atlamıyorum. Bir önceki gönderimde turbolu ve lpgli arkadaşlarımın olduğunu söyledim, arkasındayım, ahkam dediğiniz şeyler hayatın boyunca görmediğiniz tecrübelerden oluşuyor. Özetleyecek olursak arabanın sıfır alım faturası falan yürütmeye yetmez o arabayı.
 
Üst