bu yine ''kazara'' olan bişey
dün zincirlikuyudan köprü yoluna indim tam metrobüs durağının hizasında öküzün önde gideni bir tıbbi atık solumdaki şeritten benim şeride ''daldı''
tabi şeride dalarken benim çamurluğada giriverdi. birde ne dese. neymiş araba siyahmış zaten, o yüzden gözükmüyomuş
iş yerinden bi abim olmasaydı öldürücektim adamı madd madd madd