turboya lpg

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan niki
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
valla bana çok mantıklı gelmiyor. benzinde egzos çıkış basıncı ile lpgnin çıkış basıncı farklıdır diye tahmin ediyorum. Dolayısıyla turbo bu basıncı ne kadar kullanabilir ve bunu motora takviye yapabilir bilemiyorum.
 
:confused: :confused: çabuk mu bozulur neden?
5 tane musterım de passt 1.8 t vardı bunlar lpg taktırdı taktırmayın dedım yok dedıler. su an 2 sının turbosunu değiştirdim diğer 2 sınınde eksoz manıfolt cıvalatalrı ve contasında sorun olusttu. aşırı ısı yasanıyor kanımca
 
ben makina muhendisiyim, ama motor benim alanım değil, işyerimde bi arkadaş var o motorlarla ilgileniyor hatta doktora yapıyor. tam onun alanı. ona bir danışabilirim turbo motorda lpgnin dezavantajlarını sorunlarını. kendisi 2.0 focus kullanıyor lpg'li. motor bilgisine güvenebilirsiniz, uçak yapıyoruz, o da uçak motor hesaplarını yapıyor.
 
5 tane musterım de passt 1.8 t vardı bunlar lpg taktırdı taktırmayın dedım yok dedıler. su an 2 sının turbosunu değiştirdim diğer 2 sınınde eksoz manıfolt cıvalatalrı ve contasında sorun olusttu. aşırı ısı yasanıyor kanımca
alal. şaşırdım işin açığı. 96 yılından itibaren lpg sektörünün içindeyim. hatta şuandada aktif servisteyim. turbolu araçlara taktığımızın sayısını bilmiyorum İMPREZA da dahil şimdiye kadar hiç böyle bi sorunla karşılaşmadım. ki diğer lpg camiasındanda duymadım. ayrıca forumdada turbolu passat sahibi var :D lpg li. şayet gerçekten varsa ve bulursan ki aşırı ısınma demişsin neresi ve nasıl ısınıyo tam anlayamadım. paylaşırsan sevinirim.
 
alal. şaşırdım işin açığı. 96 yılından itibaren lpg sektörünün içindeyim. hatta şuandada aktif servisteyim. turbolu araçlara taktığımızın sayısını bilmiyorum İMPREZA da dahil şimdiye kadar hiç böyle bi sorunla karşılaşmadım. ki diğer lpg camiasındanda duymadım. ayrıca forumdada turbolu passat sahibi var :D lpg li. şayet gerçekten varsa ve bulursan ki aşırı ısınma demişsin neresi ve nasıl ısınıyo tam anlayamadım. paylaşırsan sevinirim.
valla dallandırıp budaklandırmaya gerek yok benım dusuncem bu sekılde ve gözlerımle sahıt oldum bı rastlantı olamaz
 
hayır yanlış anladın. şayet bi sorun varsa veya ısınma problemini söylersen senin ustalığına forumda bi kaç konuda şahit oldum ve güvenilcek durumda. ama istemiyosan problem yok tabi. sen bilin
 
Dizel araçlarda bile uzun süreler dayanan turbo, lpg de mi bozulacak??

kurum olayı bozar turboyu, kurum olayı da zaten lpg de yok, LPG temiz yanar

turbo araçların hemen stop edilmemesi gerektiğini, Rölantide en az 1 dk çalışması gerektiğini, Turbo paletlerinin aksi takdirde kırılacağını veya milinin yağsız kalması nedeniyle bozulacağını Turbosunu değiştirdiğiniz araç sahiplerine söyleseniz keşke ..



takılır ama turbo cabuk bozulur
 
Son düzenleme:
Üstad,

Biz senin aracına turbo LPG kiti uygulayalım,

Aracını dinamometreye sok, Benzinli değerinden daha yüksek tork ve Beygir Gücü göreceksin.

Eğer göremezsen kitin ücreti kadar da üste para vereceğim, söz :)


Valla yarış atı alıp karpuz kabuğu ile beslemek gibi birşey...
 
merakımı bağışlayın, Egsozdaki basıncın düşmesi nasıl oluyor??? böyle bir yanlış bilgiye nasıl sahip olabiliyorsunuz???

valla bana çok mantıklı gelmiyor. benzinde egzos çıkış basıncı ile lpgnin çıkış basıncı farklıdır diye tahmin ediyorum. Dolayısıyla turbo bu basıncı ne kadar kullanabilir ve bunu motora takviye yapabilir bilemiyorum.
 
Geri
Üst