Transporter, Caddy, Doblo vs. sürücüleri

comboculara laf diyen yok.kendimi onure olmuş hissediyorum.yok öyle ayaklarda işimiz.ama 200 e kadar da basarız biline..
 
bence marka bazlı bu sorun özellikle transporter caddy ve doblocular ha bide transit connect adamlar altında yarış aracı var sanıyorlar geçen hafta ışıklarda duran bi berlingonun yanından durmadan yavaşça geçtim yeşil yanmıştı ben geçerken benim geçtiğimi görünce ya gerçekten hasta ruhlu yanındakine bak şimdi dediğini gördüm ve gazladı öle dediğini görünce bende tabii sinir olmaya gelemiyorum araç 3000 in altına inmiyor deliriyorum ölelerine sonra ben 6.750 de bir attırınca arkamda kaldı berlingolardada 1.9 dizel var ama hp düşük doğal olarak yavaş kalıyor çok sinir durum vwlere çok sinir oluyorum direkt markaya her aracına adamlar vw binince kendilerini şurdaki küçük dağları ben yarattım havasına giriyorlar ama unutuyorlar ki opel bir zamanlar mercedesten öndeydi o sıralarda vw halk otomobili lakabıyla yerlerde sürünüyordu benim gözümde hala vw çok iyi değil geçen hafta autoshow da vw golf ile astra testi vardı 200.000km testi vw in vites körüğü plastikler soyulmuş yıpranmış astrada ise bir eskime yıpranma izi yok 200.000km geçmiş olmasına rağmen pas izi yok motorda mükemmel durumda kalite düzeyi aslında vwlerden çok üst düzeyde ama vw bunu kendine yediremiyor sanırsınız golf ilah neyse opeli kimse hafife almasın karşısında beni bulur hehe kuzenimde combo var 1.3 okadar sportif kullanıyorki aracı ben yanında napıyor bu havasındaydım ama okadar sportif kullanmasına rağmen çok iyi karşılık veriyor oturaklı ve sportif olması çok önemli bir avantaj sizce?
 
Son düzenleme:
Senin aracın hız arabası değil yarış arabası değil. Şehir içinde bu forumdaki Vectra, Astra, Corsa hepsi seni geçer. Eğer sen bu arabaları geçmeye kalkarsan, makas atarsan, vs .yaparsan, bir sürü insanın hayatını tehlikeye atarsın. Tamam sürat yaparsın kamyonlarda sürat yapıyor ama senin araç 2 ton, bu aracın birde durması var. Boşyere insanların hayatını tehlikeye atmayalım, riski azaltalım, sağduyulu olalım.

abi iddaa ediyorumki 2 TONLUK araç senin astrandan daha güvenli ve daha kısa zamanda durur.

araç sollamak ne zamandır insan hayatını tehlikeye sokuyor..

ayrıca her nekadar şirket aracıyla dengesiz tavır içinde bulunanlara sinir olsamda orta şeritte 90 la giden aracı 1/2 km hızla 1 km bile değil sollamaya kalkıp arkasından gelenlerle ailesini muhattap etme heveslilerine daha çok sinir oluyorum..
 
bence marka bazlı bu sorun özellikle transporter caddy ve doblocular ha bide transit connect adamlar altında yarış aracı var sanıyorlar geçen hafta ışıklarda duran bi berlingonun yanından durmadan yavaşça geçtim yeşil yanmıştı ben geçerken benim geçtiğimi görünce ya gerçekten hasta ruhlu yanındakine bak şimdi dediğini gördüm ve gazladı öle dediğini görünce bende tabii sinir olmaya gelemiyorum araç 3000 in altına inmiyor deliriyorum ölelerine sonra ben 6.750 de bir attırınca arkamda kaldı berlingolardada 1.9 dizel var ama hp düşük doğal olarak yavaş kalıyor çok sinir durum vwlere çok sinir oluyorum direkt markaya her aracına adamlar vw binince kendilerini şurdaki küçük dağları ben yarattım havasına giriyorlar ama unutuyorlar ki opel bir zamanlar mercedesten öndeydi o sıralarda vw halk otomobili lakabıyla yerlerde sürünüyordu benim gözümde hala vw çok iyi değil geçen hafta autoshow da vw golf ile astra testi vardı 200.000km testi vw in vites körüğü plastikler soyulmuş yıpranmış astrada ise bir eskime yıpranma izi yok 200.000km geçmiş olmasına rağmen pas izi yok motorda mükemmel durumda kalite düzeyi aslında vwlerden çok üst düzeyde ama vw bunu kendine yediremiyor sanırsınız golf ilah neyse opeli kimse hafife almasın karşısında beni bulur hehe kuzenimde combo var 1.3 okadar sportif kullanıyorki aracı ben yanında napıyor bu havasındaydım ama okadar sportif kullanmasına rağmen çok iyi karşılık veriyor oturaklı ve sportif olması çok önemli bir avantaj sizce?

kendini bilmez kişiler hakkında haklısın
ama yiğidi öldür hakkını ver
kaç tane eski yeni vectra, astra, corsa(bende de var 92 binde) gördüm hepsinin vites ve el freni körüğünde, direksiyon simidinde aşınma var. ayrıca şikayetim coma gir orda opelin 20 bin kmde aşınan direksiyon simidi yüzünden ve benzeri aşınmalardan açılmış konuları görürsün! bir abimde 2004 passat var geçen gün yenimi aldın ver bir bineyim dedim yok sıfır almıştık sen bunu hiç görmedinmi dedi araç her hafta izmire mekik dokuyor! neyse TDI çok güzel tertemiz maşşallah dedim km de 43 binde az gezmişsin abi dedim yeniden bak gözlerin bozulmuş dedi 436 bin küsür kilometre ve en ufak bir aşınma yok cillop gibi!
ayrıca opel ne zaman mercedesin önüne geçmiş bir hatırlatırsan sevinirim
 
hemen hatırlatayım
tara0003wb0.jpg


Dikkatinizi çekerim o zamanlarda yani 1950lerde dünyanın en iyi çalışan 6 silindirli motorun sahibi opeldi ve motor straight tipi yani şu meşhur sıralı bmw motorlarından opel ozamanlardaki başarısı sürdürebilseydi belki mercedesin yanında yer bulabilirdi ayrıca büyük sınıfa dönüşü doğru bir karar umarım eski başarısına ulaşır bir opel aşığı olarak bu bana gurur veriyor saygılarımla
 
arada banada sarıyorlar ama damarıma basılınca hırcınlasıyorum
orta seritte 90-100 giderken gelip selektör falan yaptımı benide zıvanadan cıkarıyorlar sabah aksam :) özellikle L200 ü biseye benzetemiyorlar kamyonet gibi oldugundan ama gaza dokunmamla vedalasmamız bir oluyor boru değil 167hp :)
 
almanyada 16 yasında stajer ehliyet veriliyormus 18 yas ehliyet için cok gec degilmi? bn 13 yasımda kullanmayı ogrendm ehliyeti 4 yıldır bekliyorum 1 sene daha bekliyecem zaman gecmiyor. nerde bu istegimizi bastırcaz 18 yasına kadar? kaanik LND ? :(
 
karting pistine git ;)
 
konuyu açan arkadaş allah razı olsun içimizi okumuşsun arkadşlrında basettği gibi caddy doblo tarzı araba kullananlara nooluyo bende anlamış değilim nasıl olsa şirket arabsı mantığnı kullnıyolar sanırım,resmen bi tarafları kalkıyo bunların geçenlerde izmitten dönüyrum otabandan baktım bi caddy hız 130 140 civarı deli gibi sellek yapıyo neyse çekildim geçti gerçkende kornaya asılmazmı iyice ayar oldum gel hadi dedim nereye kadr gitcez takıldım arakadan 150-160 oldu yanyanayız 180 de geriye düşmeye başladı 200 de zor görndü 220.den sonra zaten kayboldu.rahatlamştır sanırım beyinsiz herif insanalrıda sinrlendirp hayatlarını tehlikeye attrtıyo bunlar....
 
walla şimdi bence atladığınız bi nokta var genellikle bu model bu tip arabalar şirket araçları doğal olarak altındaki araç kendinin değil lastik parası debriyaj parası o parası bu parası asla kendi ceplerinden çıkmaz heleki bizimki gibi işletmeyse kazada yapsa cezada yese şirket öder butip adamların geneli pek bir opsiyonu olmayan sadece ehliyeti olan ve baska işlere pekte yatkın olmayan insanlar hele bide 35 yaş altıysalar olay kopuor...!
 
Geri
Üst