- Katılım
- 29 Eyl 2006
- Mesajlar
- 6,698
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
sinirlenmeyim diyorum ama zorla sinire sokuyorsun ınsanı. burda bıldıklerımızı paylaşıyoruz. kımın kaç mesaj attıgını değil!!! bujıyı değişmiş arkadaş. bujıyı yaglıyor olsa dahı en azından ilk taktıgı bı kaç dakıka tekleme kesilir!! olu7r her tekleyen aracın sekamanı kırık dıyelim o zaman. ona kalırsa daha çok tekleme sebebi var. sibop buker gene tekler. ufak bı saç parçası gırer yanma odasına sıbobu buker araç tekler. senın gıbıler yuzunden bazen foruma olan ılgım azalıyor. ama 5 parmagın 5 i bir değil....doğru yolu gösterdim ben dikkatli okursan göreceksin.
7.000 küsür mesajı bu şekilde attın galiba.. arkadaşın dediğini iyi yorumla bakalımözel servis işletiyorsun zira usta diyorlar sana..
Buji yağlanıyor demiş bujide yağ var diyor yağ !
onun alakası ne enjektörle !
RespecT kullanıcı isimli arkadaşta enjektörün kablosunu sök demiş..
gayet mantıklı(!) ECU arıza ışığı yaksın birde hata kodu silmekle silmekle uğraşsın Semih bey...
hepsini geçtik buji yağlı olduğundan ateşleme yapmıyor zaten Semih bey söylemiş.. kabloyu söktüm fark yok demiş !
öyleyse neden söktüreceksiniz kabloyu .. yapmayın lütfen![]()
----------------------
Araç kompresyona binince ses geliyorsa bence kesin sorun segmandır zira segman kompresyonda iyice açılır.. kırıksa açılamaz bulduğu boşlukta gezinir.
segmanın kırık ise ateşleme kursunda silindirde kalan yağı aşağıya sıyıramaz .
o zaman ne olur ? bujinin yağlanmasını açıklanır.. :good:
çıkan tıkırtı sesi de bu iddamızın cabası..:good:
birbirimizi kırmaktansa bu şekilde siteye yakışır yorumlar yaparsak gayet yerinde olur tahminim..
Son düzenleme: