- Katılım
- 31 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,105
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
kablo saglam, bujı sağlam, hala tekleme varsa o arabanın enjektörü bozuk.!
Tam ben de öyle düşünüyordum Musa ustam .
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
kablo saglam, bujı sağlam, hala tekleme varsa o arabanın enjektörü bozuk.!
kablo saglam, bujı sağlam, hala tekleme varsa o arabanın enjektörü bozuk.!
Tam ben de öyle düşünüyordum Musa ustam .
kablo saglam, bujı sağlam, hala tekleme varsa o arabanın enjektörü bozuk.!
Tam ben de öyle düşünüyordum Musa ustam .
dogru yolu gösterde arkadaşta sorunu çözsün o zaman. hayretikinizde yanlış yoldasınız.
dogru yolu gösterde arkadaşta sorunu çözsün o zaman. hayret
doğru yolu gösterdim ben dikkatli okursan göreceksin.
7.000 küsür mesajı bu şekilde attın galiba.. arkadaşın dediğini iyi yorumla bakalımözel servis işletiyorsun zira usta diyorlar sana..
Buji yağlanıyor demiş bujide yağ var diyor yağ !
onun alakası ne enjektörle !
RespecT kullanıcı isimli arkadaşta enjektörün kablosunu sök demiş..
gayet mantıklı(!) ECU arıza ışığı yaksın birde hata kodu silmekle silmekle uğraşsın Semih bey...
hepsini geçtik buji yağlı olduğundan ateşleme yapmıyor zaten Semih bey söylemiş.. kabloyu söktüm fark yok demiş !
öyleyse neden söktüreceksiniz kabloyu .. yapmayın lütfen![]()
----------------------
Araç kompresyona binince ses geliyorsa bence kesin sorun segmandır zira segman kompresyonda iyice açılır.. kırıksa açılamaz bulduğu boşlukta gezinir.
segmanın kırık ise ateşleme kursunda silindirde kalan yağı aşağıya sıyıramaz .
o zaman ne olur ? bujinin yağlanmasını açıklanır.. :good:
çıkan tıkırtı sesi de bu iddamızın cabası..:good:
birbirimizi kırmaktansa bu şekilde siteye yakışır yorumlar yaparsak gayet yerinde olur tahminim..
arkadaslar, daha öncede sögledigim gibi her teoriyi degerlendirmek istedim, sekmaninin kirik olma olasiligi en kötü ihtimal oldugu icin en sona saklamistim, yanlis anlasilmasin itimat etmeme gibi bi sorun yok. az önce yeni bujileri taktim enjektörlerin kablolarini kontrol ettim acaba kacakmi var dige ama kablolarin hepsi saglam. ayrica 4. enjektörün kablosunu sökerek dendim, motor asiri devirli calisti, nedeni bilmiyorum. hata isigi yandi, tekrar taktigimda ise söndü. genede silinmesi gerekirmi?
yarin silindir kapagina sökmeye kadar gidicek bu is sanirim.
- peki silindir kapagini sökerken ve tekrar monte ederken dikkat edilecek konular neler ? monte ederken silindir contasini yenilemem gerekirmi , yoksa eskisini taakabilirmiyim. yada buna benzer yedegini bulundurmam gereken biseyler varmi ?
- silindir kapagini söktügümde sorunun sekmanlardami oldugunu nasil anliyabilirim ?
- sekmani nasil degistirebilirim ?
- bu oparasyona girmeden önce son olarak baska bi teori varsa onuda degerlendirmek isterim, baska bi önerisi olan arkadas varmi ?
herkeze ilgisi icin cok tesekürler.