teşekkürler arçelik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dnanor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

dnanor

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
1,321
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
52
geçen hafta 72ekran bir tv almıştım.ancak daha 3 gün geçmedenrenklerde dalgalanma olduğunu farkedince servisi çağırdım..
gelen servis kumanda ile bazı servis ayarlaı yaptı ve tv normale döndü...
ancak 2gün sonra aynı olay tekrar olunca tekrar servisi aradım ve durumu anlattım..
bugün 13.30da geleceklerini söylediler.tam saatinde geldiler ve yeni bir tv ile..
benim hiçbirşey söylememe fırsat bile vermeden tv yi değiştirip gittiler..
şaşırdım kaldım.ama bir okadar da memnun kaldım yaniii.
bana tek bişe düşüyor..
TEŞEKKÜRLER ARÇELİK...
 
Bende yeni bir televizyon almayı düşünüyordum, düşündüğüm marka da arçelikti, bunu duyduğum iyi oldu. Böylece kesin kararımı verdim.
 
Aslında çok çok normal bir durum.Yapılması gerekeni yapmışlar.Arçelik'in bu işten 1 ytl bile zararı olmaz aksine kulaktan kulağa yapılan bu tür reklam sayesinde ekstradan onlarca televizyon bile satar.Bence en iyi reklamda bu tarz yapılan reklamdır..Yinede teşekkürler Arçelik
 
Güzel bir yaklaşım, Arçelik olayı çözmüş, sevindirici
 
eweett gereçketn arçeliiğin servisi cok kaliteli nede olsa bizde satıyoruz....:D:D
 
Gerçekten olması gereken ama kurnaz firmaların çoğalmasıyla beraber yaşanınca mucize gibi algılanan bir olay...Bravo Arçelik'e..
 
Gerçekten Çok Bu Piyasada TAKDİR EDİLECEK Bir İş Yapmışlar...

ARÇELİK ürünlerine ve servislerine bende güveniyorum.
 
Beko arçelik servisleri genelde aynı oluyor. Ben de beko su sebili almıştım, malum antalya sıcakları. Herşeyi çalışıyordu ancak anlasılamayan bir tortu oluyordu suda...İlk kontrolde direk değiştirdiler...
 
doğrusunu yapmışlar
ama bazen yetkili servisler kendi hesaplarına iş yapabiliyorlar onlara denk gelmemek lazım,
misal fabrikanın bir hatası müşteride çıktı,servis müşteriye kullanıcı hatası diye ısrar edip arızayı müşteriden tahsil edip, sonra da müşteri şikayeti diye geçip fabrikadan da tahsil ediyor
bunu yapanlar var, böyle bi durumda merkez ile irtibata geçmek çok önemli
 
Olması gerekeni yapmışlar zaten, televizyondada piyasada çok marka model var ama ben sony'den gayet memnunum.
 
Geri
Üst