teşekkürler arçelik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dnanor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yapılması gereken bir olaydı ama bazen bazı firmalar bir sürü problem çıkartıyor, arçelik gerçekten de bir başka, bak şimdi bunu duyan herkesde arçelik için bir güven duygusu oluşuyor bu da firma adına güzel bir olay, bedava reklam :)
 
aynı şeyi siemensten duymak isterdim...

bi arkadaşında toshiba pdası kitlendi ve bi daha açılmadı. servise götürmüş. hiç bişe demeden yenisini vermişler... aslında böle olması gerek. ama nedense bazı firmalar hakem heyeti kararı die tutturuyolar...
 
gerçekten reklam gibi oldu ama malesef bir çok firmadan yasal hakkımızı alabilmek için mahkemelerle uğraşırken benim herhangi bir talebimin olmamasına rağmen direk değişim çok hoşuma gitii.
 
arçelik in bekonun tvleri eskiden iyiydi japon ve kore malı tüp kullanıyordu şimdi ise çin malı tüp kullanıyor ben kendim tv tamiri yapıyorum müşteri televizyonu getiriyor usta şunun renkleri karışmışta iki dakikaya ayarlada götüreyim televizyona bir bakışta tüpün fosfor tabakası dökülmüş olduğunu fark ediyorsun tüp değişecek tüp bozulmuş diyorsun müşteri olurmu garantisi daha yeni bitti çin malı tüp kullanılmış kardeş diyorsun olurmu benim tv arçelik ... beko gelde anlat fabrikası tüp üretmiyorki yurt dışından alıyor tabi çin malı tüpü çok ucuza alıyor karı çok oluyor ...hiç kimse bir malı daha kötü yapmadan daha ucuza satamaz kısaca arçelik beko patates baskı gibi bir şey
 
su HP de arçelikten biraz ders alsa iyi olur. 1 ay oldu laptoptan ses yok hala onarım devam ediyo deniyo.
 
memnun müşteri en iyi reklam :good:
 
bizde geçen ay 106 ekran plazma tv almıştık buna benzer bi sorun bizimde başımıza geldi ve servis geldi kumanda ile bişiler yaptı olmadı arabada yedek getirmişler aynısını verdiler kurdular oda arçelikti
 
van ili başkale ilçesindeyim. 3 yıl önce aldığımız tv nin renkleri kaydı. buralarda servis imkanı olmadığından genel merkezi aradım; bilgilerimi alıp ilgileneceklerini söylediler. ertesi gün hakkariden gelip tv yi tamir edip; hatta (çekmesede) radyo,hesap makinesi vs de yükleyip ve üstüne birde arıza için özür dileyip gittiler..

3 yıl evvel verdiğim her kuruş helal-i hoş olsun. şu allahın dağında bile ürünlerinin arkasında , tüketicilerinin yanında oldular.. beyaz eşyada arçelikden kat-i surette şaşmam.
 
Son düzenleme:
bunlar gayet normal ve olması gereken şeyler.
Alamanyadaki arkadaşım anlatmıştı bir sürü benzer durumu , Türkiyeden gidince alışana kadar afallıyor tabii
bir keresinde basit bir saç kurutma makinesi bozulmuş ama üzerinde nerdeyse 2 yıl geçmiş, alışkanlıktan fişleri atmaz bulmuş faturayı garanti dolmasına 10 gün var. gitmiş aldığı yere göstermiş, hiç birşey demeden almışlar elinden, bir elemana vermişler yollamışlar depoya yenisini getirsin diye aradan yarım saat geçmiş gelen giden yok, giden eleman geri gelmiş yalvarır bir şekilde " Beyfendi bu ürün üretimden kalkmış, elimizde yok, istediğiniz yeni modeli fark alamadan verelim, ama ben aynısını isterim diyorsanız fabrikadan isteyeceğiz, gönderecekler"
arkadaşım dumura uğramış, resmen koptum diyordu, sevine sevine gittim, vereceklermi ki diye en iyi modeli gösterdim tamam diye paketleyip verdiler diyordu! bir de üstüne yeni malın garantisine o günün tarihini atıp 2 yıl daha garanti... tabii bundan sonra o markaya güven artıyor bozulsada yenisini ve hatta daha iyi modelini alabiliyorsun.
Arçelik olayında arkadaş şanslıymış, pek çok servis mağduru tanıyoruz ki bende onlardan biriyim!
Türkiyede de bu uygulamaların yapılması dileğiyle
 
arkadaşım bu bölümü bana inat olsun diye mi açtın ne :D arkadaş biz uyduyu sevrvise götüreli 1 ay oldudeğişecek dediler ses çkmıyor. arıyoruz adamları : gelmedi ne zaman da gelecegi belli değil diyorlar. internetten arçeliğin sitesinden şikayet maili atım 1 hafta oldu ondan da bi cevap gelmedi. aksilik ki evdeki elektronik eşyaların çogu arçelik. bundan sonra arçelik mi, yanına yaklaşmam.(böyle ufak bişeyde bu kadar bekletiyorlarsa buzdolabında felan ne yaparlar bilemiyorum artık...)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst