Tekleme Problemi

pritt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
6
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar daha önce tekleme probleminden dolayı enjektörlerinden birini değiştirdiğim vectra b aracım 2 ay sonra yine teklemeye başladı. Benzinde yok ama Lpg de çalışırken tekleme hissediliyor. Daha önce kontağı açınca sönen arıza ışıkları şimdi çalıştırınca sönüyor.

Lpgde yolda düşük viteste silkelenme yaparken benzinde rahatlıyor. Aceba problem ne olabilir.

Saygılar.
 

ugurdalkiran

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
ateşleme bobini bendede aynı dert var serviste denemek için ateşleme bobinini değiştirdiler 3 gündür kullanıyorum şu anda problem yok ama 1-2 ay sonra yine arıza veriyormuş ateşleme bobini lpgyi yakmak için gereğinden fazla güç harcarmış ve bozulurmuş benzin iyi bir yanıcı olduğu için bu teklemeyi hissetmiyorsun ama lpgye geçince 2000 devir altında özellikle acayip tekleme oluyor
 

kaandogru

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Orijinalden alıntı: kaandogrumerhaba.ilk sahibi olduğum astra 2004 1.6 xe twinport manuel 114,000 km lpg kitli(BRC) aracın çekiş problemi çözülemiyor.1yıl önce 70.000km de lpg montajı yapıldı bu zamana kadar çok memnumdum.özellikle sabahları soğuk havalarda bariz olan çekiş problemi ve boğulma mevcut(Araç gazı sonuna kadar basmama rağmen 110'u görmüyor).3-5 km gittikten sonra motor arıza lambası yanıyor.ayağımı gazdan çekince bu ışık sönüyor.Bu arada aracı rölantiye aldığımda sürekli titreme yapıyor.belli bir km yaptıktan sonra aracı durdurup çalıştırdığımda (motor ısındığında özellikle) bu arıza ortadan kayboluyor.Bu halde Servise gittim bilgisayara bağlattım arıza kodu yok.lpg ye gittim enjektörlerden biri arızalı olabilir diye..yine aynı arabada birşey yok arıza lambası yanınca getir dediler..(Bu arada aynı sorun sonucu 1 ay önce ateşleme bobini ve bujiler değişti.ses geliyor diye emme manifold kelebeğini onardılar..) Sorun ile ilgili bilgisi olan arkadaşlarımın değerli görüşlerini bekliyorum..ARAÇ SATILDI..
 

pritt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
6
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ya arkadaşlar yokmu derdime çare olacak.

3 ay önce LPG de tekleme problemi yüzünden servis enjektörün birini değiştirdi. tekleme kesildi. 1 ay öncede yine ufak tekleme başladı yine servis enjektör kablosunu lehimledi bu zaman kadar problem yoktu.

Fakat 1-2 gündür sadece 2. viteste bi tekleme ve yığılma oluyor. aceba nedeni nedir?

Yardımcı olursanız sevinirim.
 

Dağ-Cey Lpg

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2010
Mesajlar
137
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Ya arkadaşlar yokmu derdime çare olacak.

3 ay önce LPG de tekleme problemi yüzünden servis enjektörün birini değiştirdi. tekleme kesildi. 1 ay öncede yine ufak tekleme başladı yine servis enjektör kablosunu lehimledi bu zaman kadar problem yoktu.

Fakat 1-2 gündür sadece 2. viteste bi tekleme ve yığılma oluyor. aceba nedeni nedir?

Yardımcı olursanız sevinirim.

merhaba ilk önce yapılması gereken kalibrasyonun düzgün oluğuna bakmak eğer düzgünse ateşleme problemi de olabilir.
 

Dağ-Cey Lpg

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2010
Mesajlar
137
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Orijinalden alıntı: kaandogrumerhaba.ilk sahibi olduğum astra 2004 1.6 xe twinport manuel 114,000 km lpg kitli(BRC) aracın çekiş problemi çözülemiyor.1yıl önce 70.000km de lpg montajı yapıldı bu zamana kadar çok memnumdum.özellikle sabahları soğuk havalarda bariz olan çekiş problemi ve boğulma mevcut(Araç gazı sonuna kadar basmama rağmen 110'u görmüyor).3-5 km gittikten sonra motor arıza lambası yanıyor.ayağımı gazdan çekince bu ışık sönüyor.Bu arada aracı rölantiye aldığımda sürekli titreme yapıyor.belli bir km yaptıktan sonra aracı durdurup çalıştırdığımda (motor ısındığında özellikle) bu arıza ortadan kayboluyor.Bu halde Servise gittim bilgisayara bağlattım arıza kodu yok.lpg ye gittim enjektörlerden biri arızalı olabilir diye..yine aynı arabada birşey yok arıza lambası yanınca getir dediler..(Bu arada aynı sorun sonucu 1 ay önce ateşleme bobini ve bujiler değişti.ses geliyor diye emme manifold kelebeğini onardılar..) Sorun ile ilgili bilgisi olan arkadaşlarımın değerli görüşlerini bekliyorum..ARAÇ SATILDI..


merhaba twinport model opeller de montaj çok önemli emme manifoltunun içinde kelebekler vardır ve manifolt delinirken bu kelebekler dikkate alınarak montaj yapılmalıdır yanlışyerden açılan delik problemlerin başlama nedenidir.ayarlar düzen tutmaz teklemeler ve çekmeme problemleri öne çıkar arıza ışığının yanması çabası ve harcanan onca para ama çözüm gene değildir ya lpg sökümü yada aracın satımı ile sonuçlanır.Bütün bunların nedeni ise ufacık bir deliğin yanlış yerde olmasıdır tecrübe ve işçilik konusun daki söylemlerimiz butür problemlerin olmaması içindir.
 

pritt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
6
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
merhaba ilk önce yapılması gereken kalibrasyonun düzgün oluğuna bakmak eğer düzgünse ateşleme problemi de olabilir.

Son gittiğimde bujileri değiştirdim. Bana yine sanayi yolu göründü. Ayrıca bu uzun yolda problem yaratırmı? çünkü 700-800 km yol gideceğim 20 gün sonra.


saygılar.
 

Dağ-Cey Lpg

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2010
Mesajlar
137
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Son gittiğimde bujileri değiştirdim. Bana yine sanayi yolu göründü. Ayrıca bu uzun yolda problem yaratırmı? çünkü 700-800 km yol gideceğim 20 gün sonra.


saygılar.

tabiki problem yaratır eğer silindire az yakıt gelirse sibap lastikleri ve sibaplara zarar verir fazla yakıt gidersede katalitikkonvertöre zarar verir
 
Üst