tekerlekler açılır mı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan fxrat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bu bahsettiğiniz açıklıkların sebebi bağımsız süspansiyon ve V kolu bağlantı yapısından kaynaklı olarak araç yaylanınca doğal olarak lastiklerin açı kazanması... mercedes f400 de ise sistem biraz daha farklı... a-v kolu bağlantı konum sensörleri ve süspansiyonun üzerine gelen kuvvete göre - ve de hız ile direksiyon açısını da hesaplara dahil ederek hem ön hem de arka lastiklere belirgin derecede açı kazandırıyor.. bu sayede virajları savrulmadan çok ciddi hızlarda dönebiliyor..
 
Mercedes-Benz-F_400_Carving_Concept_2001_photo_17.jpg


Mercedes-Benz-F_400_Carving_Concept_2001_photo_0a.jpg


Mercedes-Benz-F_400_Carving_Concept_2001_photo_08.jpg
 
Bizim e200 de direksiyonu çevirince ön lastikler biraz açılıyor özellikle virajlarda çok iyi oluyor vectrayla girmeye korktuğum virajlarda e200 sorunsuz geçiyor.
 
Mercedes 124 kasalarda hızlandıkça arka lastikler açılıyor.Ön lastiklerde özellikle park ederken çok rahat olacak şekilde sağa ya da sola yatıyor.Konu yine Mercedes'e dönecek ama gerçekten mühendislik harikası araçlar..
 
opelin gönlümüzdeki yeri ayrı fakat; o kadar parası olan herkez(buna bende dahilim) gider mercedes alır.
 
opelin gönlümüzdeki yeri ayrı fakat; o kadar parası olan herkez(buna bende dahilim) gider mercedes alır.

yok ben almam bmw yi tek gecerim..
 
evet bmwlerde var babamın 530 da ver msela belli bir hıza ulaşınca yolu kavrasın diye yayılıyo tekerler yola doğru yatıyor yani..
 
dedigin ozellik bi tek mercedes te var diye biliyorum...

yok abicim yanlış biliyorsun bi tek mercedeste yok ama bu sistemi ilk çıkaran mercedes dir
 
güzelmiş valla...
 
Geri
Üst