Subaru ve Müşteri Memnuniyeti!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bimmer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bimmer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
2,656
Tepkime puanı
0
Puanları
36
Yaş
38
arkadaşlar,

bir süredir 2008 İmpreza'mın soğuk havalarda geç çalışmasından ve bazen çalışmamasından kaynaklı sorunlarla uğraşıyordum. çözüm olarak lpg yi kapatıp benzinle kullanmaya başladım ve sorun büyük oranda hallolmuştu. fakat tam anlamıyla yok olmamıştı.

bende bunun üzerine bayraktar otomotive bir mail attım ve derdimi anlattım ki baraktar grubu subaru ve citroen'i getiren grup. ertesi gün baytur'dan Levent Bey aradı.

ve bu problemin genel bir problem olduğu, bizim kasa araçlara japonya'dan yeni bir beyin programı geldiği ve bu programla soğuk iklimlerde kullanılan araçların ağır kış şartlarında çalışmalarını sağladığını söyledi. hatta karsta bir kullanıcı aynı problemle kendilerini aramış ve ona da aynı programı atıp sorunun ortadan kalktığını söyledi

velhasıl, erzurumda yetkili servis ve dolayısıyla programı atacak bilgisayar olmadığı için Levent Bey önümüzdeki hafta içi bir kaç saatliğine erzuruma uçakla ve makineyle birlikte gelip, programı atıp gideceğini söyledi ve sadece servis ücreti talep edeceklerini onun haricinde herhangi bir ücret talebi olmayacağını söyledi.

şimdi merakla gelip gelmeyeceklerini bekliyorum. eğer gelirlerse gerçekten efsane olacak benim gözümde ve Subaru'nun müşteri memnuniyetini ne kadar önemsediklerini gösterecek....
 
Subaru müşteri memnuniyetine inanılmaz derecede önem veren bir firmadır.. Müşterilerine aileden biriymiş gibi davrandıklarını ve yaklaştıklarını defalarca kez kendi gözümle gördüm.....
 
Sırf bunun için impreza alırım...
 
Bence ülkemizde az sayıda subaru olduğundan bu kadar itinalı davranıyorlar. Araç sayısı arttıkça ilgi ve davranış kalitesinde düşme oluyor nedense.
 
Opel servisleri kadar kötü olmasına imkansız gözüyle bakıyorum :D Bu kadar rezalet servise rağmen bu kadar fazla satış yapan nadir firmalardandır opel :)
 
bundan önce lancer plus'ım vardı 2 defa servise gittim çok memnun kaldım insan kendisine değer verildiğini hissediyor her ne kadar belirleyici olan cüzdanın şişkinliği olsada:)
 
bundan önce lancer plus'ım vardı 2 defa servise gittim çok memnun kaldım insan kendisine değer verildiğini hissediyor her ne kadar belirleyici olan cüzdanın şişkinliği olsada:)

Üstadım Opel servislerinde paranla razil oluyorsun :D
 
Geri
Üst