- Katılım
- 2 Ara 2016
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar merhaba;
1993 model LPG'li bir Vectra var 230,000 kilometrede.
1 ay önce aküsünü ve akü şarj dinamosunu komple değiştirdim.
2 hafta önce de hararet yaptı, radyatör borusu patladı. Radyatörü komple değiştirdim.
Benden önceki arkadaşa sordum anti-freeze kullanıyormuş ben de ustaya koy abi dedim. 2 haftadır kullanıyordum bir sorun yoktu. Dün aniden hararet yapmaya başladı. Baktım radyatör suyu komple bitmiş.
Ustayı aradım; Abi contanın değişmesi gerebilir onun için de rektifiye lazım dedi. Kapağı açmaktan bahsetti(ne kapağı bilmiyorum). Açınca triger kayışını da değiştirmek zorunda kalacakmış. Ben dedi ancak rektefiyeciden garanti alırsam yaparım dedi.
Rektefiye gerekli midir, bu işlem esnasında tam olarak ne yapılacak? Su kaçağının bununla bir alakası var mıdır?
-Birde konuyla alakasız bir şey sorayım: Araba otomatik vites, vites kolunun üzerinde bir düğme var. Basınca ön panelde "S" lambası yanıyor. Ne işe yarıyor bu düğme
Teşekkürler ...
1993 model LPG'li bir Vectra var 230,000 kilometrede.
1 ay önce aküsünü ve akü şarj dinamosunu komple değiştirdim.
2 hafta önce de hararet yaptı, radyatör borusu patladı. Radyatörü komple değiştirdim.
Benden önceki arkadaşa sordum anti-freeze kullanıyormuş ben de ustaya koy abi dedim. 2 haftadır kullanıyordum bir sorun yoktu. Dün aniden hararet yapmaya başladı. Baktım radyatör suyu komple bitmiş.
Ustayı aradım; Abi contanın değişmesi gerebilir onun için de rektifiye lazım dedi. Kapağı açmaktan bahsetti(ne kapağı bilmiyorum). Açınca triger kayışını da değiştirmek zorunda kalacakmış. Ben dedi ancak rektefiyeciden garanti alırsam yaparım dedi.
Rektefiye gerekli midir, bu işlem esnasında tam olarak ne yapılacak? Su kaçağının bununla bir alakası var mıdır?
-Birde konuyla alakasız bir şey sorayım: Araba otomatik vites, vites kolunun üzerinde bir düğme var. Basınca ön panelde "S" lambası yanıyor. Ne işe yarıyor bu düğme

Teşekkürler ...
Son düzenleme: