Sorun üstüne sorun şimdi de devri geç alıyor.

asilonline

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar 2007 model opel astra var. Hava çok soğukken ve motor soğukken birinci vitesten ikinci vitese geçtiğinde araba boştaymış gibi bağırıyordu. Sonra vitesi düşürüp tekrar ikiye atınca sorun kalmıyor devam ediyordum. Çok soğuk olmayan sıcak ve ılık havalarda yapmıyor. Çok fazla sorun çıkarmadığı için yaptırmadım.

Araba şimdide geç devir alıyor. Devir almıyor almıyor sonra birden roketliyor. Teker hafif bi çukurdayken araba çıkamıyor yerinden. Büyük bir güç kaybı oluşuyor ilk etapta sonra birden roketliyor. Sorun ne olabilir.

NOT: Bir buji değişim sırasında bulunduğu yerde erimiş ve bujinin motorda kalan uç kısmı silindir kapağında kalmıştı. Sanayide usta bunu bir şekilde kalan parçaya demir kaynatarak çıkartmış. Silindire çapak kaçmış olabilir dedi. O çapakları motor egzozdan atar demişti. O çapaklardan birisi bi yeri tıkamış olabilirmi bu durumda?

Yorumlarınızı bekliyorum.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Milletin eneyisi sen değilsin... elinden geleni yapmışsın ona harcayacan paraya git başka araba al sat kurtul biraz da başları harcasın. Zaten bu işler osuruklu.... gibidir tuman tutmaz... salla gitsin... ne canını sık nede keseni....
 

asilonline

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Milletin eneyisi sen değilsin... elinden geleni yapmışsın ona harcayacan paraya git başka araba al sat kurtul biraz da başları harcasın. Zaten bu işler osuruklu.... gibidir tuman tutmaz... salla gitsin... ne canını sık nede keseni....


usta hangi enayi alır bu durumda arabayı. Epey bi para harcatacak gibi. Sıfır araba alamayacak olduktan sonra o kadar para harcayıp tamir ettirdikten sonra satmak da pek akıl karı değil.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Derdi bitmez demedi deme ? sen bilirsin.... ;) bir arabana parası harcadım ben şahsen :D
 

selo06

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
1,431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
araç otomatik mi,baskı balata kontrol edildimi,kaç binde,buji nasıl eriyor anlamadım porselen,en kötü çatlar hiç başıma gelmedi
 

MertsAstra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
156
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
bende baskı balata diyebiliyorum aracın ayağın debriyajdaymıs gibi tepki veriyormu
 

asilonline

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
araç otomatik mi,baskı balata kontrol edildimi,kaç binde,buji nasıl eriyor anlamadım porselen,en kötü çatlar hiç başıma gelmedi


araba easytronik dizel. baskı balata kontrol edilmedi. 150 binde. Buji, silindir gömleğimi deniyorsa takıldığı yerde uç kısmı erimiş, oraya iyice yapışmış yani. buji çıkartılırken ortadan koptuda geldi. öbür ucunu çıkartmak için çok uğraşmışlar. Sonunda çıkartmışlar ama bazı küçük parçaların silindir blogunun içine kaçmış olabileceğini söylediler. Zaten araba da güç kaybı vardı. hiç devir almıyordu. Yavaş yavaş açıldı. 7-8 aydır sıkıntı çıkmıyordu. Bugünlerde yine devri geç almaya başladı. Herhalde yine yavaş yavaş açılacak gibi geliyor bana. İçine kaçan kırıntılar bazen biyerleri tıkıyo herhalde. Bu silindir blogunun içine kaçmış olabilecek parçalar çok büyük zararlar verebilir mi acaba. Yoksa hepsi zamanla egzozdan atılabilir mi?
 

selo06

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
1,431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
baskı balatayı kontrol ettirmeniz gerek önceden kaç binde değişip değiştiği meçhul,silindire giden ufacık toz parçaları bile silindiri cizebilir,zaten o yüzden hava filitresi kullanıyoruz.Geçmiş olsun sorununz çözüm bulur umarım
 

astrakhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Baskı balatanin durumunu kontrol etmek için en basitinden düz yolda seyir halindeyken 2 vitesten 3 geçin 3 geçtiğinizde gaza basın sonuna kadar eğer devir yükselip araba gitmiyorsa sonradan toplarlayip hız ile devir esitleniyorsa geçmiş olsun debriyaj balataniz bitmek üzeredir sakin kullanımda birşey olmaz ama heran yolda da kalma ihtimaliniz var . Bence :D
 

asilonline

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
baskı balata hasar görmüş ama tam olarak bitmemiş. Volant kapkara olmuş zangır zangır sallanıyor. Bütün parçaların değişmesi gerekiyor dediler. Baskı, balata, bilye ve volant için 2000 Tl malzeme 500 tl işçilik fiyatı çıkardılar. 1050 TL'ye internetten LUK marka sipariş ettim onları taktıracam.

Bilgisayarda şanzıman beyni arızası var dediler. şanzıman beyni değişecek dediler önce. Ben dedim baskı balataya bakalım onlar değişince de arıza verecek mi bi görelim dedim. inşallah parçalar değişince beyin arızası kaybolur.

sizce bilgisayarda bu parçalar şanzıman beyni arızası göstertir mi?
 
Son düzenleme:
Üst