Aracım:
- Opel, Vectra(1.6 105 hp comfortline--sıralı sistem lpg'li)
- 2001(makyajlı kasa)
- Motor Numaranız
- vectra -5 kapı-
- Manuel vites
Arkadalaş aracım soğuk havalar başlayalı yani sıcaklığın 0 ve altına düştüğü derecelerde aracımı ilk çalıştırdığım vakit aracım vitese geçiyor birazcık hareket ediyorum bu sefer aracım vitesi bırakmıyor değiştirmek istememe rağmen debriyaja basıyorum gene bırakmıyor vitesi ve arabayı istop etmeden durduramıyorum(yani frene basınca duruyor fakat araç viteste olduğundan vitesten kurtaramadığından zaten istop etcek pozisyona geliyor frene tam basınca otomatikman)Ve araba ısındıktan sonra bu problem kalmıyor vites pamuk gibi oluyor.Bu problemi daha önce bir çok opelci ve hondacıdan duymuştum soğuk havalarda ısınana kadar vites problemleri oluyor diye bu konu doğrumudur yoksa gerçek bir problemmi vardır.debriyaj ve baskı balatada bir problem olabilceğini sanmıyorum ama uzman görüşlerinizide bekliyorum şimdiden sağolun konu hakkında yardımcı olacak arkadaşlar.
Birde aracın vites yağı çok kalın olduğu ve araç 8 10 dakika ıstılmadan hareket edilmemesi gerektiği ve hemde o sürede motorun ısınacağından bir problem oluşmayacağını söyleyenler var ben bu havalarda 3-4 dakka çalıştırıyorum rolantide eğer bir müddet çalışması problemi çözecek ise veya her araç bu havalarda ne kadar rölantide çalışmalıdır ilk çalıştığında yardımlarınızı bekliyorum.
- Opel, Vectra(1.6 105 hp comfortline--sıralı sistem lpg'li)
- 2001(makyajlı kasa)
- Motor Numaranız
- vectra -5 kapı-
- Manuel vites
Arkadalaş aracım soğuk havalar başlayalı yani sıcaklığın 0 ve altına düştüğü derecelerde aracımı ilk çalıştırdığım vakit aracım vitese geçiyor birazcık hareket ediyorum bu sefer aracım vitesi bırakmıyor değiştirmek istememe rağmen debriyaja basıyorum gene bırakmıyor vitesi ve arabayı istop etmeden durduramıyorum(yani frene basınca duruyor fakat araç viteste olduğundan vitesten kurtaramadığından zaten istop etcek pozisyona geliyor frene tam basınca otomatikman)Ve araba ısındıktan sonra bu problem kalmıyor vites pamuk gibi oluyor.Bu problemi daha önce bir çok opelci ve hondacıdan duymuştum soğuk havalarda ısınana kadar vites problemleri oluyor diye bu konu doğrumudur yoksa gerçek bir problemmi vardır.debriyaj ve baskı balatada bir problem olabilceğini sanmıyorum ama uzman görüşlerinizide bekliyorum şimdiden sağolun konu hakkında yardımcı olacak arkadaşlar.
Birde aracın vites yağı çok kalın olduğu ve araç 8 10 dakika ıstılmadan hareket edilmemesi gerektiği ve hemde o sürede motorun ısınacağından bir problem oluşmayacağını söyleyenler var ben bu havalarda 3-4 dakka çalıştırıyorum rolantide eğer bir müddet çalışması problemi çözecek ise veya her araç bu havalarda ne kadar rölantide çalışmalıdır ilk çalıştığında yardımlarınızı bekliyorum.
Son düzenleme: