Lastik hakkında izlenimlerimi paylaşırım demiştim.Başımdan geçen bir olay lastikleri iyi test etmemi sağladı..Artık lastiklere baya bir güveniyorum....Geçen gün Allaha şükür takla atmaktan kurtulduk..Lastikler çok iyi yere tutundu ve esnedi..Tabi esp de iyi çalıştı..Islak zemindede çok iyi, hiç kayma yaşamadım..Gayet iyi tutunuyor..Olay şöyle gelişti..MOİ ye(Mall of İstanbul)giderken (otobanda 110- 120 gibi bir hızla,hız sınırı 120) yan aynaları kullanmayan diycem iyi niyetli olarak ama konuşmasından kasten yapmış izlenimi veren 3 cana kastedicek kusura bakmayın hayvan diycem, önümüzede değil üzerimize kırması sonucu (çok ani tepki vermek zorunda kaldım)kontraya düşürmesi sonucu araba bir sağ bir sol arka bölüm bir sağdan bir soldan hafif kalkar gibi oldu beşik gibi sallandık ama lastiklerde yerden kopma kesilme olmadı ve çok seri birşekilde araç o hızla toparlardı.Çok şükür sağ şeridede kaymadı çünki akan bir trafikti...Allah korudu...Herzmana yapmam ama kafamı toparlayıp önünü kestiğim hayvan kardeşimize senin amacın ne dediğimde şeridimi neden almaya çalışıyorsun diyen en sol şeritte hız sınırı 120 olan otobanda 70-80 le giden uzun süre sol şeritte yol vermesini beklediğim ve en son sellektör yaparak bile yol vermeyen beyinsiz sayesinde Lastik ve esp testini araç geçmiş oldu..
Bu arada,Yanındaki babası kadar biraz aklı olsaydı keşke..Adamcağız bir ton özür diledi...Allah onunla aynı trafikte seyredenleri korusun...