sıralı lpg

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan omers38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
LPG şanzuman oranlarını değiştirmez :D , 1-2-3-4. viteste gördüğün sürati benzinde de görürsün :)




96 vectra b 2.0 16v.landirenzo sıralı taktırdım 20.000 kilometre oldu bir kere bile arıza ışıkları yanmadı.lpg de iken otobanda 235 kilometre hıza ulaşıyorum.çok memnunum tavsiye ederim.araba gazdamı yoksa benzinde mi fark edilmiyor adeta.katalizör iptali yaptırdım.onunda faydası oldu tabiki.
sadece bir tek dezavantajı var,rölantide çok az tıktıktık diye lpg enjektör sesi duyuluyor.
landirenzonun bakımını ve arıza tespitini,programı yüklü diz üstü bilgisayarla yapıyorlar.nerede sorun olduğunu gösteriyor.
şehir içi 0.140 şehir dışı 0.110 kuruş yakıyor.
lpg de
1. vites 60 km
2.vites 110 km
3.vites 165 km
4.vites 210 km
5.vites 235 km
 
ama en önemlisi arkadaşların dediği gibi montaj ve ilk ayar, Usta tutup da LPG Rail'i ile manifolt arasına 40 cm bağlantı hortumu koyarsa o işten hiç bir şey anlamazsınız.
 
ama en önemlisi arkadaşların dediği gibi montaj ve ilk ayar, Usta tutup da LPG Rail'i ile manifolt arasına 40 cm bağlantı hortumu koyarsa o işten hiç bir şey anlamazsınız.
sonuç gene usta da bitti...markada degil...:)
 
malzeme kötü ise usta ne kadar iyi olursa olsun...

veya usta kötüyse malzeme ne kadar iyi olursa olsun...

ikiside birbirini heba ederler..

iyi usta ve kaliteli malzeme mükemmel sonuçlar verir

en basiti LPG enjektörleri selenoid valf'dir, beceriksiz bir usta LPG regülatörünün basıncını gerekenden fazla açar ise enjektörün ömrü 10,000 km'ye kadar düşer.

veya,

Becerikli usta LPG enjektörünün basıncını optimum noktada tutmasına rağmen malzeme kötü-kalitesiz-vasıfsız ise Enjektör yine bozulur, belki de 5,000 km de !!!

ancak ve ancak kaliteli malzeme + kaliteli ve bilgili işçilik ve deneyimle maksimum faydaya ulaşabilirsin.

örnektir, Yakıt strajesinden anlamayan, en basiti Short Fuel Trim ve Long Fuel Trim kavramlarını dahi bilmeyen, aracın zor çalışmasını Benzin pompasına bağlayan fakat Pompa değişince de arızayı başka noktalarda aramaya çalışan kişiye ben değil usta , çırak bile demem, diyemem!
(ve maaleseftirki piyasada çoğu ustayım diyen kişinin bunlardan haberi bile yoktur)



sonuç gene usta da bitti...markada degil...:)
 
LPG şanzuman oranlarını değiştirmez :D , 1-2-3-4. viteste gördüğün sürati benzinde de görürsün :)
evet aynen katılıyorum.lpg de vites son hızlarını yazış sebebim bu zaten.inanmak istemeyen arkadaşlarım lpg de bu hızı yapar mı ya diyorlar.bende diyorum ki,arabayı lpg de kullanırken şanzuman oranı (vites son hızı) değişmez.sadece vites son hızlarına zaman olarak daha geç ulaşır.
sen bunu bildiğin için daha iyi açıklamışsın.
ayrıca bu konuda ve forumdaki diğer teknik konularda beni ve arkadaşlarımızı detaylı olarak aydınlattığın için kendi adıma teşekkür ederim.:alkis:
 
96 vectra b 2.0 16v.landirenzo sıralı taktırdım 20.000 kilometre oldu bir kere bile arıza ışıkları yanmadı.lpg de iken otobanda 235 kilometre hıza ulaşıyorum.çok memnunum tavsiye ederim.araba gazdamı yoksa benzinde mi fark edilmiyor adeta.katalizör iptali yaptırdım.onunda faydası oldu tabiki.
sadece bir tek dezavantajı var,rölantide çok az tıktıktık diye lpg enjektör sesi duyuluyor.
landirenzonun bakımını ve arıza tespitini,programı yüklü diz üstü bilgisayarla yapıyorlar.nerede sorun olduğunu gösteriyor.
şehir içi 0.140 şehir dışı 0.110 kuruş yakıyor.
lpg de
1. vites 60 km
2.vites 110 km
3.vites 165 km
4.vites 210 km
5.vites 235 km

sizin araçta turbo falanmı var:D
 
sehi içi 140 ytl nasıl olur ben sehir içi 180-200 arası yapıyorum 2.0 gls vcrt ile 140 sehir içi bence coook zor
 
sizin araçta turbo falanmı var:D
turbo yok.vites son hızları prince ninde söylediği gibi vites oranlarına bağlıdır,yani şanzumanın içindeki dişlilerin çapına bağlıdır.turbo takarsan vites son hızına çabuk ulaşırsın,yani turbo daha çabuk ivmelenmeyi sağlar ama vites son hızlarını artırmaz. bu hızlara,arabaya binene kadar kimse inanmıyor.Ankaraya gelirsen,beklerim beraber dolaşırız,test ederiz..son hızım benzindeyken 240 ı geçti.
son hızla ilgili konu açılmıştı.vectra 1.6 ile 220 gören arkadaşlar vardı.
 
ben 1 hafta önce atiker taktırdım çok memmunum.kafam benimde karışıktı kullananlara sordum hiç düşünme taktır dediler.iyiki taktırdım.tabiki servis ve garanti konusunu ön plana aldık.bu markada türkiyede yaygın ayrıca usta yeni yazılım versiyon dedi ama çok anlamıyorum.1200 ytl 10 taksit.yakıt ise kullanıma göre değişiyo.99 gt için çok uyumlu tavsiye ederim
 
sehi içi 140 ytl nasıl olur ben sehir içi 180-200 arası yapıyorum 2.0 gls vcrt ile 140 sehir içi bence coook zor

bende inanmamıştım az yakacağına.landirenzo sıralı sistemi taktırdığım yerin telefonunu veriyorum.oraya sorup daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Koçop opel
sahibi Makine mühendisi Salim Efendioğlu.
KOÇOP OTOMOTİV İNŞ.GIDA TURZ.TEKS.SAN.VE TİC. LTD.ŞTİ.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Yetkili : SALİM EFENDİOĞLU
Telefon : 3548575
Faks : 3548955
Adres : Örnek San. Sit. 362 sokak No:4 ostim-Ankara
Web :
E-Posta : kocopel@g.mail.com
 
Geri
Üst