sıralı enjeksiyon nasıl oluyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan frkyasar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

frkyasar

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ara 2006
Mesajlar
69
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
arkadaslar bir aracın sıralı enjeksiyon yada tek noktadan enjeksiyonlu oldupğunu nasıl anlıoruz anlamadım bir yerde okudum da
 
2360img1932dr1.jpg

2102p82000052dg4.jpg


aynı motorun üstteki tek nokta alttaki ise çok nokta enjeksiyonlu versiyonu; fark hava filitresi hortumunun bağlandığı kısımda; emme manifoltları,gaz kelebekleri ve yakıt sistemleri farklı...
 
sıralı enjeksiyon sisteminde lpg beyni vardır...teknokta yada çok notadan enjekiyonun en belirgin birbirinden ayıran özellik ise çok nokta enjeksiyonda kaç silindirliyse araç o kadrenjektör bulunur teknokta enjeksiyonluda ise kelebeğin içinde bir adet enjektör bulunur ve sanayide elektrikli karbüratör diye geçer...(çoğu yerde yani)...yada çok nokta enjeksiyonlarda silindir başına bir adet ateşleme bobini düşer...saygılar...
 
simdi arkadaslar benim merak etigim bisey var, hangi tip motorlar daha iyi tek noktami yoksa cok nokta enjeksiyonlumu, tesekurler
 
çok nokta daha iyidir.
 
özelliğin fazlası herzaman daha iyidir:)
 
simdi arkadaslar benim merak etigim bisey var, hangi tip motorlar daha iyi tek noktami yoksa cok nokta enjeksiyonlumu, tesekurler
Amaç silindir içerisine alınan yakıtın tam olarak ve daha homojen bir şekilde yakılmasıdır bunun için tek nokta yerine çok nokta enjeksiyonlu sistemler daha verimlidir öyleki bazı motorlarda yanmayı daha iyi sağlayabilmek için çok nokta enjeksiyonun yanında birden fazla da buji kullanılmaktadır.
 
Geri
Üst