Sıfır araç boyalı çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cglrkml

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
422
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Merhabalar,
04.07.2017 tarihinde Opel Beyaz Ankaradan satın almış olduğumuz Asya K HB 1.4T 150HP OTM. Neptün Mavi aracımızın sol ön kapısının boyalı olduğu ortaya çıkmış olup ilgili hususta 3 farklı test merkezinden rapor alınmıştır. Konu hakkında gerekli işlemler tarafımızca başlatılacak olup bu hususta forum üyelerimizinde bilgi sahibi olması konusunda ve sıfır araç alınacak bile olsa kesinlikle kontrol ettirmenizi önemle tavsiye ederim. Selam ve saygılarımla.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun.haklı olduğunuz için ne olursa olsun aracınızı iade edin teklif vereceklerdir dinlemeyin.her zaman söylüyorum sıfır km araç alırken kaportacı ve boyacı ile teslim almaya gidilmeli
 

kaanrevan

Kayıtlı Kullanıcı
59-Tekirdağ
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
2,509
Tepki puanı
26
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun.haklı olduğunuz için ne olursa olsun aracınızı iade edin teklif vereceklerdir dinlemeyin.her zaman söylüyorum sıfır km araç alırken kaportacı ve boyacı ile teslim almaya gidilmeli

Bu çok ayıp birşey ya. Bunun bir cezası olmalı. Böyle teklifle falan geçiştirilecek birşey değil. İnsanlar birşekilde parayı bulup denkleştirip 0 km. araç alıyor yaptıklarına bakın. Koskocaman bir otomobil markasının böyle bir işi yapan yetkilisinin yetkisine hemen son vermesi gerekmez mi?
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,457
Tepki puanı
2,240
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Geçmiş olsun. Ben olsam hukuki sürecin yanında raporların orjinalleriyle birlikte çevirisinide yurtışıdaki merkeze yollarım. Konu hakkında aracı satın alırken bilgim olmadığını ve hasarsız diye aldığımıda özellikle belirtirim. Böylece ülkemizdeki satıcıların ya kulağını çekerler yada değiştirirler bu namussuzları.
 

cglrkml

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
422
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Teşekkürler.

Tüm forum üyelerine geçmiş olsun dilekleri için teşekkürlerimi sunarım. Dün Opel Beyaz 'ın yetkili servisi de kusuru kabul etti ve Opel Türkiye 'ye durumu bildirdiler, aynı zamanda bende Opel Türkiye 'de dosya açtırdım ve noterden ihtarname gönderdim. Bugün durum hakkında bilgi verecekler, kesinlikle düzeltme işlemi kabul etmeyeceğim, ya araç değişimi ya da para iadesi talep ettim. Aksi halde mecburen hukuki süreci başlatacağım ve tabi bu sürede araç kullanım dışı kalacak. Araç dün yetkili serviste incelendiğinde; kapıda boya + vernik işlemi, vernik altı çizikler, kapı kolunda derin çizikler, kapı kolu sök-tak işlemi, kapıda iki parmak boyunda göçük, aracın iç havalandırma ve kadran kısmı ile araç sol dışında muhtelif yerlerde boya tozu, işlem gören kapıda boya kusurları ve boya hataları tespit edildi ve hepsi fotoğraflandı. Bir müşteri olarak en ağırıma giden ise insanları kandırmaları. Konu hakkında gelişme olduğunda mutlaka buradan bilgi vereceğim. Tekrar teşekkür ederim.
 

cglrkml

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
422
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Buarada aracı teslim alırken hem sıfır araç olmasından dolayı hem de kapalı garajda teslim etmelerinden dolayı bu kusurları farkedemedik, zaten araç kaportasından da çok anlayabilen birileri değiliz ne yazık ki. Birde aracı bana teslim ederken araç bir nebze pis ve lekeliydi o lekeleri sorduğumda bana bal mumu olduğunu ve bu yüzden aracın bir ay yıkanmaması gerektiğini iletmişlerdi. O lekeler ne yazık ki bal mumu değil boya tozuymuş. Dün bile bana yetkili serviste içeri de yer alan boya tozu için parça değişimi yaparız, aracın dışında olanlar içinde pasta atarız vs diyorlar. Kim ister ki sıfır aldığı aracın parça değişimi yapılmasını. Hem ayıplı mal satılıyor hem de böyle çözüm önerisi getiriyorlar. Bu durum hiçbir ticari etik kurallarına uymuyor. Umarım ki Opel Türkiye müşterisini mağdur etmeye devam etmeyecektir ve durumu çözümleyecektir. Tekrar teşekkür eder, sıfır araç alacakların mutlaka kontrol ettirip aracı öyle almalarını bir kez daha tavsiye ederim. Selam ve saygılar.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
İnsanlar dünya kadar para versin sonra da boyanmış orası burası ile oynanmış araçları insanlara satsınlar. Ülkede kanunlar yok ki. Şimdi böyle bir durumda. Kanun maddesi içinde araç bedeli ve %25 fiyat farkı ile ödenmesi hususunda açık bir madde olsa hadi yapsınlar da göreyim bakalım. Ama ülke de vatandaşın hakkını düşünen kimse yok ki. Sağ olsun devletimiz %18 kdv eşlek yükü ile ÖTV aldığında iş bitti demektir.
 

onurcigdem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ocak 2017
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Maalesef benimde başıma benzer bir durum geldi. Opel Türkiye son derece duyarsız ve bayinin yanında yer alıyor. Dava açıdan uyarınca rağmen siz bilirsiniz deyip kaale almıyorlar

etab5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

emrelee41

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2017
Mesajlar
50
Tepki puanı
0
Puanları
6
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Sol kapi boyali olmasinin sebebi gemi nakliyesinde gemide toplama alanina cekerken calisanlarin kapilari vurmasi kapilari koparmasi vsvs sebepleridir nolcak gunluk 50 lira veriyorlar calistiriyorlar bu tur araclarda sigortali oldugu icin servislerce degistirilip boyanip satisa sokulmasi dua et kapi boyanmis ya komple boyali olaydi :D

SM-A700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kaanrevan

Kayıtlı Kullanıcı
59-Tekirdağ
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
2,509
Tepki puanı
26
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ben bundan yıllar yıllar önce Opel Corsa aracımla kaza yapmıştım. 3 gün önce Ergo sigorta dan kaskomu yaptırdım ama arkadan telefonla konuşarak gelen bir şirket aracının şöforü geldi 4 şeritli yolda bana arkadan vurmuştu.

Tabi araç pert. Çok şükür bana birşey olmadı. Ancak sonradan yaşadıklarım??? Ergo sigortanın o zaman ki durumu biraz farklı idi. Alman bir şirket satın aldı ve yeni yeni kadrolarını değiştirip kalitesini arttırıyor vs...

Bu boşlukta benim olayımda çok uzun süreç aldı. 2 aydan daha fazla süre beni oyaladılar. Çok şeyler söyledim. Resmen dalga geçtiler telefonda benimle. 15.000 tl benim için çok büyüktü, o dönem tüm birikimimdi diyebilirim. Düğün vs. planlarım vardı.

Ardından bir haftasonu Cumartesi günü Ergo' nun bağlı olduğu şirket yöneticilerinden (CEO) birine yoğun internet araştırması sonucu mailine ulaştım. Sonra çok da iyi olmayan İngilizcemle durumumu anlatan bir mail yazdım. Hiç unutmuyorum adam bana Pazar günü geri dönüş yaptı. Eğer ücretiniz Çarşamba gününe kadar yatırılmazsa bana tekrar geri dönüyorsunuz yazmış ve yapılanlardan dolayı Özür Diliyorum diye de belirtmişti.

2-2.5 aydır alamadığım paramı 2 günde hesabıma aktardılar. Sonrasında beni kaskoyu yaptırdığım acenta aradı ve "Hocam sen naptın, zaten adamlar mazaret arıyormuş, bir sürü üst düzey müdürlerini falan görevden aldılar senin olayla birlikte" demişti.

Yani bu durumda aslında bunu gerektiriyor. Bizim ne yazık ki en alttan en üste kadar çalışanlarımız işlerini düzgün yapmıyor. Ve heryerde bu işlerini düzgün yapmayan adamlar cezasız kalıp, hatta ödüllendirildikleri için biz bu durumları yaşıyoruz. İş disiplini, kurumsal yapısı olmayan, ya da kağıt üzerinde olan o kadar çok kuruluşumuz var ki... Ancak ne yazık ki Türkiye bu durumları aşamıyor. Üzülüyoruz ülkemiz için ve dua ediyoruz. Sorumlulukları üstüne alacak, inisiyatiflerini düzgün kullanacak birileri olsa Opel Türkiye' de bugün bu durumlara düşmezdik.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst