Seyir halinde stop

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mturka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
motorun hava emişini yaptığı yerin istikametini değiştirtin. direk önden alınca motora giren hava bayır aşağı giderken fazla olduğundan yakıt giren havayı yakmaya yetmiyor. birde hava debimetrenizi temizletin. motorun hava emişi ile ilgili bir problemi var. başka problem aramayın.
birde stop anında debriyaja ayağınızı basın çekin başka bişey yapmayın. (kontak kapatıp açmak vb. gibi)

hava emiş istikametini nasıl değiştirebilirim yani kendim değiştirebilirmiyim. tavsiyeleriniz için teşekkürler.yıkardakilerin hepsini yapmıştım sizin dediğiniz aklıma yattı
 
hava filtresine giden ilk hortumu çıkartın ve yarısını bantlayın duzelecektir ::) aynı sorun bendede vardı :)

yarısını bantla derken nasıl oluyor? hortumun çapını azaltmak için sanırım ama nasıl olacağını anlamadım
 
sıralı lpg ise bantlanmaz yada yön değiştirilmez eski tip lpg ise arkadaşların dedikleri doğrudur
 
hortumu bantlamak hava girişini azaltarak karbüratörlü araçlarda filtre kutusu içinde vakuma neden olur.gaz diyaframını duyarlılaştırmak için yapılır( vakumu arttırmak) sıralı sistemde bu işlem yapılmaz. önden gelen havanın yönüde alakalı değil bence. rolanti motoru sökülüp temizleniyor( hidrolik içinde duruyor birgün) rolanti motoru değilse arıza büyük ihtimal egr den.( egr de kurum yaptığı için temizleniyor fakat sağlıklı çalışmıyor)en son ihtimal ateşleme bobini ısınınca düşük devirde ateşlemeyi kesebilmekte.
 
atiker sıralı sistem lpg takılı. egr yi temizletmiştim, sağlamından çıkma egr ile de denedim yine devam etti.
çok enterasandır sabahları hiç olmuyor, akşamları okuldan 5 te çıktığımda aynı yerde stop ediyor.okuldan 3 te çıktığımda da şimdiyee kadar hiç stop etmedi :o
ankarada tavsiye edebileceğiniz özel servis var mı bu konuda?
 
Arkadasim Mantiken basima gelen bir durum izah edeyim. Aracın anladığım kadarıyla yavas giderkende stop ediyor ve tümsekte demişsin sonucta aracta titreme var Hani kontak anahtarın varya farklimi ? Yani alarm takılı alarm düğmeleri falan var demi. Onun icinde minicik bi cip var ömer cip gibi :) o ufaklık geri kacıo yada sabit değildir sonucta ciplidir aracın ona bi baktır sen. Cnkü o ciple kontak arasinda 1 cm nin altında bi yakınlık olması lazım biraz geri gitsin cip hemen stop eder araba sonucta seyir halinde hareket ediyorsa anahtarin icinde o ufaklik haliyle devirli ve fiteste oldugundan stop ettiğini anlamazsin tekrar eski yerine gelince motor faal duruma gelir. Sen kontak anahtarınada bi baktır.
 
immo arızası nedeniyle arıza oluştuğunda araç tekrar kontağı kapatıp açıp çalıştırılabilir fakat yürüyen araç vurdurulunca çalışırsa immo değildir:) benim tahminim yüksek ihtimal rolanti motoru. bobinde olabilir tabiki?
 
Oksijen sensörü hatası rölantiyide bozar aracı stopda ettirir , bunu arıza tespit cihazları göstermeyebiliyor onuda belirteyim
 
Stop ediyor..

Benim Otomatik Astra G de de zaman zaman yuksek hizdan sonra ayagimi gazdan cekince stop ediyor.

Otomatik arabada tekrar marsa basmak icin durmak gerektiginden sorun buyuk.

Ama daha onemlisi, ne yapalim?
Sanzimani karistirmamak icin Bosa mi atmak gerekir?

Stop eden motorda aracin fren ve direksiyonu kismen servis disi kalmasi baska bir sorun yaratmaz mi?
 
Geri
Üst