- Katılım
- 1 Nis 2009
- Mesajlar
- 328
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar servis konusu daha önce de açılmış. Amacım konuyu tekrar canlandırmak değil aslında fakat Internet'te biraz araştırınca gerçekten hazin servis vakalarına rastladım. Özellikle www.sikayetvar.com sitesinde Opel servisleri ile ilgili kimi zaman zor müşteri, kimi zaman ahlaksız servis şeklinde yorumlanabilecek bir sürü şikayet bildirimi var.
General Motors tarafından cevaplanan önemli bir kısmında ise (incelerseniz) görebileceğiniz gibi "servislerin sahiplenmesi" ve "müşteri odaklı" olmak yerine "savunma odaklı" mesajlar bulunmakta. Elbette bunlar benim yorumlarım. Şikayet bildirimlerini okuyanlar farklı çıkarımlarda bulunabilirler belki..
Araçlarımızı güvenilir ellere teslim etmek, asgari fiyat politikası ve azami memnuniyet aramak, her tüketicinin hakkıdır elbette. Yaptığım kısa araştırma da misal olarak İstanbul Topkapı'da ki bir yetkili servis hakkında şikayetler bulunmasına rağmen tercih edildiğini, Eyüp'te bulunan bir yetkili servis hakkında ise neredeyse hiç bir şikayet bildirimine rastlamadığımı özetleyebilirim. İşin ilginci hakkında şikayet bildirimi olmayan servis ile ilgili övgü yazıldığına da rastlamış değilim. Oysa öyle servisler var ki, tüketiciler destan yazacak kadar şikayetle dolmuşlar. Ver yansın etmeye başlamışlar. Demek ki şikayeti olan herkes mutlaka derdini anlatacak bir mecra arıyor.
Sizler neler düşünüyorsunuz? İsim vermeden semt adları ile belirtirseniz (forum sahiplerini zor durumda bırakmayız yasal olarak) ve olabildiğince tercih sebebinizi de belirtebilirseniz, benim gibi yeni Opel'ci arkadaşlara kısmen tecrübelerinizi aktarabilirsiniz.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
General Motors tarafından cevaplanan önemli bir kısmında ise (incelerseniz) görebileceğiniz gibi "servislerin sahiplenmesi" ve "müşteri odaklı" olmak yerine "savunma odaklı" mesajlar bulunmakta. Elbette bunlar benim yorumlarım. Şikayet bildirimlerini okuyanlar farklı çıkarımlarda bulunabilirler belki..
Araçlarımızı güvenilir ellere teslim etmek, asgari fiyat politikası ve azami memnuniyet aramak, her tüketicinin hakkıdır elbette. Yaptığım kısa araştırma da misal olarak İstanbul Topkapı'da ki bir yetkili servis hakkında şikayetler bulunmasına rağmen tercih edildiğini, Eyüp'te bulunan bir yetkili servis hakkında ise neredeyse hiç bir şikayet bildirimine rastlamadığımı özetleyebilirim. İşin ilginci hakkında şikayet bildirimi olmayan servis ile ilgili övgü yazıldığına da rastlamış değilim. Oysa öyle servisler var ki, tüketiciler destan yazacak kadar şikayetle dolmuşlar. Ver yansın etmeye başlamışlar. Demek ki şikayeti olan herkes mutlaka derdini anlatacak bir mecra arıyor.
Sizler neler düşünüyorsunuz? İsim vermeden semt adları ile belirtirseniz (forum sahiplerini zor durumda bırakmayız yasal olarak) ve olabildiğince tercih sebebinizi de belirtebilirseniz, benim gibi yeni Opel'ci arkadaşlara kısmen tecrübelerinizi aktarabilirsiniz.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.