selenoid valfi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan carissma
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

carissma

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puanları
0
aracım corsa d 1.3 cdti 75bg, bugün özel serviste tech2 aracına bağlanan aracım turbo yüksek basınç hatası verdi ve usta selenoid valfinin değişmesi gerektiğini bunun içinde turbonun komple sökülmesi gerektiğini söyledi,
komple turbo sökülmesi gerekiyormu
parça fiyatı hakkında bilgi verirmisiniz, ilginizden dolayı teşekkürler
 
astra H cdti 1.3 sahibiyim 2 hafta önce bende de ayni sorun vardi Ümit bey´in bahsettigi gibi astra H lerde sag tarafta kornanin hemen yaninda, ben gittim internetten aldim kaldirdim Kriko ile 2 vida tutuyor degistirdim bütün basinc sorunu ve kontagi kapatirken gelen vizildama sorunu gitti ,zaten eliniz yatkinsa bu islere 20 dakikada degistirirsiniz degisecek parca cep telefonu kadar sisman bir parca turbo neden sökülüyor onu anlayamadim ilginc eger astradaki gibi ayni yerde ise turbo ile selonoid valf yerlesimi arasinda yarim metreden fazla mesafe var konum olarak sökülmesi gereksiz gibi geldi !?
 
bu ustaların çoğu zaten cehennemde yer kalmayacak diye korkuyorlar ondan yaparlar bunu şunu sökmek lazım şu parça bitmiş bu ölmüş müşteriyi kaz gibi yolmaya çalışır çoğusu. yetkili servise götürün adamlar hangi parçanın kaç km ya da kaç yıl gideceğini acil değişmesi gerekn parçaları ses gelen parçaları gelen sesin ne olduğunu araca zararı var mı yok mu hepsini dürüstçe sölüyorlar. bence aldıkları parayı hakediyorlar. verdikleri listedeki herşeyi komple yaptırmaya gerek olmuyor zaten acılıyet gerektırenlerı yaptırın perıyodık bakımlarını zaten kendınız yapıyorsunuzdur yağ fıltre ıvır zıvır işlerine daha göturmeye gerek yok ustaya servıse felan. az çok el yatkınlığı olan bırı yapar bence.
 
turbo basıncı yüksek ise wastegate iş görmüyordur.
 
Geri
Üst