• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan niko22
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

hosta link' Alıntı:
Bende rapid derim.
Konu baya bi baltalanmış olacak ama  :D İAL yazınca dayanamadım, Adonis Sitesinde evimiz vardı lise yıllarım orada geçtı  ;)

Yok artık? Benim ailem hala adonis sitesinde oturuyor, ben de 8 yaşından 18 yaşına kadar ordaydım :D
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

Sanırsın Türkler ortaasya'dan kalkıp önce Mersin'e gelmiş, burdan dağılmış.
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

Rapid
 
Geri
Üst