• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan niko22
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

Leon style 50bin civarı olmalı, belki pazarlıkla birşeyler yapılabilir yada 48.500 edition Astra da düşünülebilir
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

OGOKTAS link' Alıntı:
Leon style 50bin civarı olmalı, belki pazarlıkla birşeyler yapılabilir yada 48.500 edition Astra da düşünülebilir

B sınıfı istiyor kendisi daha yeni ehliyet aldı eşi de ara sıra kullanabilir astra için de aklını çelmeye çalışayım belki 45-46 ya bırakırlar editionu 032questn
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

1.2 Corsa bakmış kendisi bugün ama ben atmosferik yerine turbo (tsi)yada dizel alması taraftarıyım.
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

kesinlikle RAPİD derim..

bende yeni aldım astrayı almasaydım rapid alacaktım..
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

Tabiki Skoda Rapid. İbiza'dan 10 kat daha sağlam.
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

rapid
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

sallierim link' Alıntı:

Sadece "R" yazsaydın la, ne kadar tasarruflusun.
 
Ynt: Ynt: Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

Aydn link' Alıntı:
Sadece "R" yazsaydın la, ne kadar tasarruflusun.
Kebap yerken attim yorumu hemso idare et :)
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

sallierim link' Alıntı:
Kebap yerken attim yorumu hemso idare et :)

Ayıptır lan günahtır. İnsan insana böyle zulüm etmez. Yanında acılı şalgamla kurşun turşu var mı la :-(
 
Ynt: SEAT İBİZA 1.2 TSİ 105 HP DSG Mİ SKODA RAPİD SPACEBACK1.2 TSİ 105 HP MANUEL Mİ ?

Aydn link' Alıntı:
Ayıptır lan günahtır. İnsan insana böyle zulüm etmez. Yanında acılı şalgamla kurşun turşu var mı la :-(
Bak işte o nasıl soru ..2. şalgamı içiyorum..
 
Geri
Üst