Fiat Bravo 1.6 Multije 105 HP kullanıyorum son derece memnunum 15500 km'deyim hiçbir sorunum yok. Tek beğenmediğim yanı koltukların tipi. Astranınki daha güzeldi. Astra 1.3ten inip buna binersen coştuğunu hissedersin. Fiat diye yabana atmayın. Arabadan anlamayanların "fiat mı uzak dur" demelerine kanmayın. Arabanın hakkını verin.
Bunun yanında 1.3 dizel yetersiz gelecekse focusu da öneririm ama daha gürültülü. Bravonun 290 N.m torkunu denedikten sonra 1.3 astra kesmez sizi emin olun, denedim biliyorum.
Ama genel yargı hangi akla hizmetse önyargıyla fiatı kenara iter sanki tofaş üretmiş gibi bravoyu. Siz bravo olmasa da 1.3 değil de 1.6 dizel falan alın bence focus da olur.