Rolanti ayari

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan çakal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

çakal

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce rolanti yükselmesi sorunu başladı benzin lpg farketmeden 1500 devirde çalışıyordu kime gittiysem rölanti ayarlayıcı bozuk değişmen lazım dedi aldım bitane yan sanayi 100 tl ye ama takmadım dün söküp orjinalini çalıştığım fabrikaya götürdüm önce bobini denedik verdik 12 v şakır şakır çekip bırakıyor yani çalışıyor ama aarlayıcının içi berbat kapatıcı mil kurum bağlamış siemens ne kadar kapak koymuşsa hepsini söküp mili çıkarmayı başardım milide çalıştığı parça içindeki tüm delikleride benzin ve kırmızı setr yüzeyli scotch britle tertemiz ettim parçayı topladım 3 saat önce ilk denememde gayet güzeldi 900 deviri nihayet buldum deken 2. ve 3. denemelirde arada bi yükselme ve 900 devire geç düşme sorunları başladı soketi kontrol ettim kontak açıkken 9.5v araba çalışırken 10.5v doğru akım var ancak devir yüksekkende 900 kende müşürü cikarınca stop etmiyor sarsıntılı çalışmıyor ustalarım sorun sizce başka ne olabilir unutmadan araç 97 mod 2.0 cd vectra yorumlarınızı bekliyorum...
 
conta nasil? yani rolanti contasi hava emmesin,arti vakum hortumlardan emmesin?
 
Sökerken conta yırtıldı ama ben çalıştığım fabrikada 1mm lik glindrik conta kestim takarkende kırmızı 404 sıvı conta sürdüm kestiğim contanın her 2 tarafına yani hava almasın diye tüm ihtimalleri düşündüm kardeşim
 
Boğaz kelebek temizliğini yeni yaptım ve dediğiniz geç düşme olayı şu an benim araçta da var. Bu işlemi geçen yılda yapmıştım ve aynı şekildeydi, 1-2 hafta sonra düzeldi. Herşeyi doğru yaptıysanız bekleyin düzelir...
 
Bu sıkıntı bendede var boğaz kelebeğini temizliyoruz adaptasyon yapıyoruz herşey normal bi kaç gün sonra yine rolanti bin devrin üstünde yalnız soğukken motor normal ısınınca hafif başlıyo yükselmeye
 
Arkadaşlar adaptasyon hiç yaptırmadım dağıtıp temizledikten sonra olduğu gibi taktım yerine kendi orjinal ayarlayıcısı sizce gerek varmı adaptasyona yaptırsak sonuç alırmıyız ilginize teşekkürler...
 
normalde yüksek devir motor soguk iken..isininca düser...bu bir gercek..
rolanti ayarlayicisi temiz ve calisiyor diyorsun..geriye temperatur sensoru kaliyor :D
20tl :D
 
arti zaten bir önceki sorumda vakum hortumlari vs. yanlis hava da almiyor diyorsun..:D
 
normalde yüksek devir motor soguk iken..isininca düser...bu bir gercek..
rolanti ayarlayicisi temiz ve calisiyor diyorsun..geriye temperatur sensoru kaliyor :D
20tl :D
Benim yazdığım için diyorsan harbi öle arabayı ilk çalıştırıyorum rolanti normal daha sonra biraz ısı artınca rolanti bin devrin üstünde oluyor bi saat felan kullanayım aracı bu sefer 1500 devre yaklaşıyor aşağı hiç inmiyor birazda hafif dalgalanmalar yapıyor oksijen sensörümde arıza vardı yanıyordu bu arlar yanmıyor tüptedede benzinded yakıyordu birde kat bozulmuş galiba benim tahminim sorun ya oksijen sensöründe ya katta yada hava debimetresinde arıza vermiyor ama anlamadım gitti geçen balata spreyini aldım debimetreyi felan temizledim olmadu yine
 
Geri
Üst