Powerbox lı arabaya tüp takılırmı ?

bedevi1903

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
144
Tepkime puanı
0
Puanları
0
2000 model corsa b 1.4 16v sahibiyim arabam 95.000 km de
mantzel powerbox ve chip var aracıma tüp taktırmak istiyorum
bi problem olur mu ?
 
çok devirli kullanırsan kol çıkarabilir. lpg taktırıcaksanda orjinal yazılımını yüklet. zaten temelden çelişkili powerbox + chip + lpg?
 
tuning çalışmalarında karışım zenginleştirilirken karşılığında silindirlere doldurulan oksijende bir şekilde artırılır(daha erken açan emme cam i,geniş emme yolları,turboşarj vs.)

motor soğukta kolay çalışması için kısa süre zengin karışımla çalışır ve akabinde normale döner..taktığınız cihaz ecu yu aldatarak normale dönmesini engelliyor devamlı..

birim karışım değerleri doğru tuning çalışmaları motora kısa sürede zarar vermez ama bu sistem ağır sorunlar çıkaracak size..
 
Son düzenleme:
1-- galiba yanlış anlaşıldı bende mantzel emme manifoldu var o ürün gibi elektronik birşey değil
2- Aracımdaki chip 7400 kesicili bende bu devirlere arada bir giriyorum kol çıkması nasıl oluyor birzdaha açıklarsanız sevinirim
 
1-- galiba yanlış anlaşıldı bende mantzel emme manifoldu var o ürün gibi elektronik birşey değil
2- Aracımdaki chip 7400 kesicili bende bu devirlere arada bir giriyorum kol çıkması nasıl oluyor birzdaha açıklarsanız sevinirim


ben linkteki cihazı incelemiştim daha önce siz kullandınız sandım..

kol çıkarma denilen tabir red line dan sonra devam ederseniz basmaya piston kolları krank yatakları vs hareketli parçaların deforme olması hatta krank keplerinin yerinden çıkıp karteri delmesi ki çokça gördüm bunu ben..
motor bloğuda zarar görebilir..kısaca fiziki deforme olması aşırı yüksek devirlerde kullanmaktan..

anlık 7400 e çıkılabilir ama düşük viteste kalmaya devam edersen aniden bir patlama sesiyle km ren düşmeye başlar..budur
 
ben linkteki cihazı incelemiştim daha önce siz kullandınız sandım..

kol çıkarma denilen tabir red line dan sonra devam ederseniz basmaya piston kolları krank yatakları vs hareketli parçaların deforme olması hatta krank keplerinin yerinden çıkıp karteri delmesi ki çokça gördüm bunu ben..
motor bloğuda zarar görebilir..kısaca fiziki deforme olması aşırı yüksek devirlerde kullanmaktan..

anlık 7400 e çıkılabilir ama düşük viteste kalmaya devam edersen aniden bir patlama sesiyle km ren düşmeye başlar..budur

tüp taktırınca olacak olay mı bu yoksa benzindede olur mu
 
tüp taktırınca olacak olay mı bu yoksa benzindede olur mu


yakıtla bir alakası yok..uzun süre redline aşımında olabilir

gerçi LPG ile bu kadar yüksek devirlere çıkılabilirmi denemek lazım

yeni sistemler yüksek devirlerde ve ani akselerasyonlarda otomatik benzine geçiyor..
 
Emme manifoldu tüp taktırmama engelmi zaten tüpte çok yüksek çevireceğimi zannedtmiyorum
 
Emme manifoldu tüp taktırmama engelmi zaten tüpte çok yüksek çevireceğimi zannedtmiyorum


eğer tekrar eski emniyet sınırlarında kullanacaksan ve orj manifolt duruyorsa onu taktırın..
gaz enjektörleri manifolta açılan deliklere monte edilecek..emme subaplarının üzerine gazı püskürtecek şekilde ve en yakın noktadan
delinebilir rahatça dışarda..

mantzelle daha fazla hava emiyordu pistonlar,LPG de buna ihtiyacınız yok zaten,heleki düşük devirlerde mantzelle çekiş sorunlarıda yaşayabilirsin LPG de..
 
Geri
Üst