Benim Kanaatim de bu yönde..Aracın hangi sistemi arıza yapmış ise o sistemin Servisine ulaşılırsa iş hem daha kısa zamanda biter, hem daha ekonomik olur hemde daha temiz olur..Zaten çoğu özel servis bu tip arızalarda Bosch Dizel Merkezlerine yönlendiriyor müşterileri..Yada Dizel Merkezindeki teknisyene arızayı teşhis ettirip kendi pompayı veya enjektörü söküp gönderiyor..pompacı işi 3 liraya yapıyor servis 5 lira diyor 2 lirada işçilik alıyor falan filan..Bence işin yapıldığı yerde bütün herşeyin anahtar teslim yapılması daha rantıbıl..
Ki Sorudaki aracın pompası DENSO ve türkiyede sadece 3-4 Revizyon merkezi var, kaldıki arıza pompanın kendisinde değil beyininde..ÖZel servis ustalarımızda bilirlerki bu pompa kumanda ünitesi devamlı problem çıkartıyor..
Birde arızanın yorumu çok hatalı..Kod verilse daha sağlıklı yöntemler önerilebilir.