Tolga geçmiş olsun, resimleri var mı? Daha doğru yorum yapabilirim. Kaçıncı pistonlar, nerden kırıldı? Şu an için en yüksek ihtimal detanasyon dolayısıyla kırıyorsun. Detanasyon fakir karışımda oluşur, Karışım o kadar fakir olur gibi, piston hava-yakıtı sıkıştırınca daha buji ateşlemeden dizel gibi kendi kendine patlar. Bu da kırıma neden olur. Yada tersi, bir piston ateşleme zamanı problemli olabilir
Bunun sebeplerini Selim Abi eksiksiz belirtmiş zaten. Araçta Avans sorunu var mı? Avans sorunu yoksa kırman için montaj sorunu olması lazım. Avans sorunlu ise, sırasıyla,
1) Ateşleme'nin doğru olduğuna emin ol. Ateşleme sırasına dikkat et, sıralamayı ters yapan ustalar var!!! Buji sıralaması doğru mu? 1-3-4-2 olması lazım
2) Sente doğru mu
3) Afr nasıl? --- İlk buraya baksana
4) Silindir kompresyonları nasıl? Sıkıştırma oranın nasıl?
5) Yazılım original mi?
6) Kaç bar basıyorsun?