performans

muco56

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
:rolleyes:benim 2009 opel astra sedan 1.3 cdti aracım var. buna yazılım atılırmı acaba. yeni yazılımla nm tort200 den 250 ye 90 beygirlik güçte 130 çıkıyormuş.booster performans diye bi şey diyorlar bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim.
 

selo06

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
1,431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
chip tuning ile oldukça iyi güç alabilirsiniz,rahat +30 alırsınız sağlıklı şeklde ;)
 

viper&viper

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,303
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
boosterperformance.com adresine bir göz atın.
 

ulupinar67

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
132
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
o aracın aynısından bende de vardı maalesef rezalet bir performansı var bi daha mı tövbe ne yeni kasası ne eskisi 1,6 cdti gelecek diyorlar inşallah belki o zmn...
 

.:Rivendell:.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
3,602
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
90dan 130 hpye çıkmak bana fazla geliyor sanırım turbo basıncıyla oynayarak sağlanıyor aşırıya kaçmamak gerek.. daha önce bu işi yapan birine sorduğumda ( corsa vardı bende bir ara 90hp olnadan) 110hp civarı sağlıklı olduğu söylemişti.. Şimdi 120-130 hplere çıkarıyorlar :)
 

Kontrol Ünitesi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
2,620
Tepki puanı
2
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Neden bu 1.3 motor gitmiyor çekmiyor diye milletin maskarası oluyor şaşıyorum...Ne enteresan...Yani 1.3 motor ya bu!! V10 ya da twin turbolu falan da ona rağmen mi çekmiyor? Drag performansı, hemicuda camaro z28 performansı falan mı bekliyorsunuz 1300 cc araçtan :(
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1.3 CDTI motor gitmiyo çekmiyo cart curt eden arkadaşları ben de hiç anlamıyorum gerçekten, bu araçta önemli olan şey zaten beygirden ziyade TORK denen kavramdır, atalet momenti de diyebiliriz buna. Tekeri döndüren kuvvet... 1.3 CDTI motor seçeneğini ekonomi hariç seçen insan benim gözümden zaten gayet yanar dönerdir. 1.3 CDTI ve 1.3 Multijet aynı motor olmakla birlikte, içi malzeme dolu DOBLO ve kasasını çok rahat kaldırabilen 1.3 motor nasıl oluyor da insan evladını taşırken yetersiz olabilir? :)
Bir yanda 1200 kg civarı 200NM torka sahip bir turbo dizel araç var gitmiyor diye şikayet edenlerin sayısı oldukça fazla...Ancak çok sık görüştüğümüz(aynı zamanda da forumumuzun üyesi) arkadaşımın Vectra B2 1.6 100hp/155nm motor seçeneğinde aracı var. LPG li kullanımda bile devirli kullanılırsa araç gitmem demiyor. Mantığa sahip aklı selim bir insan biraz düşünür arada 50nm kadar bir tork farkı var, bu LPG li ve upuzun bir şanzımana sahip 100 beygirlik araç gidiyor da, kısa şanzımana sahip ASTRA nasıl gitmiyor diye kafa yorar. Bence asıl mesele aracın gidip gitmemesi değil, sürücünün bakış açısı. Ben de 136 hp olan bir araca biniyorum, bana da bazen gitmiyor gibi geliyor(140 150 ile rampa çıkarken :D), aracınızdan beklentiniz nedir, ne amaçla kullanıyorsunuz onu bir düşünün inanın motorun çekmeme gibi bir sorunu olmadığını göreceksiniz :)
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
1.3 cdti bence beklentileri karşılayacak düzeyde. gitmiyor diyenlerin çoğu aldıktan sonra ışıklarda yarış meraklıları sanırım. eniştede var bizim şirket arabası ki kendisi hastadır araba konusunda deli gibi gider :D öyleki yolda sondaj yapan arabaya kafadan daldı bir tane astra pert etti :) hızıda 160 üstüymüş düşünün artık daha ne yapsın araba. karamana gitti geldi 1 depo mazotla ne yapsın araba petrolmu çıkarsın...
 
Son düzenleme:

Kontrol Ünitesi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
2,620
Tepki puanı
2
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Gerçekten arkadaşlar durum malesef bu...Açık açık ekonomi amaçlı bir motor ve üstelik 6 ileri vites var..Bunun amacı zaten motora en uygun dişliyle cevap verebilmek ve böylece kısa aralıklarda vites değişiminde ekonomi sağlamak...Biz süper gidiyor diye iddia da etmiyoruz zaten :) Aynen; doblolar onca yükle marketleri, kargoları, tıka basa dolu malzemeleri taşırken köpek gibi gidiyorlar..İlginç hakikaten :D
 
Üst