Pedal Commander

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Fætih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
O ışıklar sönmedi diye 3 kere ısıtma bujisi değiştirdim ben. Dizelde gerekli

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
kızdırma bujisi için ortada tel gibi bir işaret var o çok soğuklarda beklenmesi tavsiye ediliyor. zaten ısınmazsa araba çalışmaz. corsa d'de hiç sıkıntı çekmiyorum. zaten bir sorun varsa direk lamba yanar. kızdırma bujisi genelde kontak açık bekleme sonucunda yanar ;)

 
O bekleme zamanında. Hem kızdırma bujisi devreden çıkıyor hemde depodan yakıt aktarılıyor

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
hava 5 derecenin üstündeyse zaten kızdırma bujisi lambası sen marşa basana kadar çoktan sönmüş olur ;)
 
Kitapçıkta ışıklar sönene kadar bekleyin diye yazar. İlk kontağı açtığımda vuuuuu dye bir uğultu geliyor, tahminim pompa depodan mazotu çekip tam basınç kıvamına erdiriyor, o sesin gitmesini bekleyip öyle marşa basarım ben.
 
benzin / mazot pompası sesi. kitapçıkta bekleyin demesinin sebebi abs vs check edip herhangi bir arıza durumu olmasın diye...
 
Bende bugüne kadar hep ışıkların sönmesini bekleyin diye duydum.
Kışın -12 civarı havalarda kontağı açıyordum, TEL şeklindeki işaret çıkıyordu o Mert'in bahsettiği VUUU sesi geliyodu depo tarafındanda hafif çıt çıt sesler falan... O tel soğuk havalarda biraz geç sönüyor...

Ama havalar şuan 10 derece Kayseride, kontağı açar açmaz o tel bi görünüp geri sönüyor, 20 derecede hiç görünmüyor :D
 
o ışıklar sönene kadar motor içinde herkes birbiriyle konuşur haberleşir eğer yakıt hattında hava varsa o depoya gönderilir bu zaman zarfında beklemekte yarar vardır her zaman:good:
 
10 gün önce Opel Odak tan Sprint Booster taktırdım aracıma.Denettiler.Araba bir anda farklı bir hal aldı.O hantal kalkan araba resmen turbo motor gibi oldu.Neyse hoşuma gitti doğrusu.700 tl dediler küçük bir pazarlıkla 650 tl ye aldım.Gaz gedalının altına kibrit kutusundan biraz büyük bişiy taktılar ve birde direksyon hizasına yeşil ve kırmızı ışıkları olan bir düğme.Sistem 2 kademe halinde çalışıyor.Spor ve agrasif kullanım.Taktırdıktan sonra arabanın kullanma zevki gerçekten değişti.Aracım easytronic olduğu için artık vites değişimleri için gaza daha az basar hale geldim.Araç en ufak gaza tepki verir hale geldi.İkinci kademeyi ilk başlarda pek kurcalamadım.Sonraki bir iki gün içinde yakıtta artış başladı.Nedeni ise; örnek bayır çıkıyorum araç 3. viteste ve hızı korumasını istediğim için gaza dokunuyorum ama araba 2. vitese atıyor,sanki dip gaz yapmışım gibi.Sonrasında bunu düz yolda da denedim, 5. vites giderken gaza normalden biraz fazla dokununca araba 4. vitese atar hale geldi.Sonrasında işin hilesini gözlemleyerek buldum.Aslında cihazın yaptığı şey ben gaza örnek 1 mm. basıyorsam benim 1 mm. i 5 mm. basmışım gibi sinyal göndererek aracı hızlandırıyor ve bununla birlikte yakıt artıyor.Çok uzattım ama 5. gün Opel odak ı arayarak yakıtımı arttırdığını ve aracımın easytronic olmasından kaynaklı sürüş konforunu etkilediğini söyleyerek iade talebinde bulundum.İlk başlarda olmaz deselerde sonrasında sağolsunlar geri aldılar ve geri ödemesini de yaptılar.Aslında bu konu olmasaydı hiç bu konuyu yazmayacaktım ama vesile oldu.Normalde kesinlikle geri iade almıyoruz falan dediler.Bu arada bu sprint boosterı 2. kademeye alıp sport tuşuna da basınca araba resmen manyaklaşıyor haberiniz olsun.....

yigitekimdemir kardeşimin söylediği şey tamı tamına doğrudur.
Bu olay olalı 10 gün ya oldu ya olmadı....

Son bir ekleme daha yapayım.Şunu anladım cihazın 1. kademesindeki gaz tepkisi ile,normal sport tuşuna bastığımdaki gaz tepkisi aynı oluyor.Yani Şöyle düşünün.1 kademe gaz tepkisi normalin 5 katı,2. kademe gaz tepkisi normalın 10 katı, üstüne birde sport a basınca tepki normalin 15 katı gibi düşünebilirsiniz.Gaz pedalına dokunmamla araba ne yapacağını şaşırıyordu.


evett konuyu yeni gördüm cihazın sprintbooster ile alakası yoktur çalışma şekilleri BELKİ aynı olabilir ama cihazlar yapı ve özellik olarak tamamen farklıdır
sprint boosterda 3 kademe varken pedal commander'da 21 farklı konum mevcuttur asıl ismi PEDAL BOX tur türkiyede satışı pedal commander olarak yapılmaktadır

çalışma mantığını deneyen az buçuk çözmesine rağmen ne varki aracın gazına ne kadar basarsanız basın aynı tepkimeyi seriliği asla alamazsınız

Fatih ilanda da yada başka yerde denmiyorki aracınıza güç katıyor söz misali +20 hp veriyor diye sadece tepkimeleri arttırarak hızlanmayı sağlıyor

Evet şuda bir gerçektirki aracından atraksyon beklemeyen ben halinden memnunum felan mantığındakiler zaten kullanıma yanaşmaz

şimdiye kadar satışını yada montajını yapmış oldugumuz araçlardan (BMW MERC.OPEL CİTROEN RENAULTvs ) şikayet olmamıştır

Şuda bir gerçektir tecrübeyle sabit kullanıcı yorumu:
cihazı takmadan önce yakıt ortalamam 8.2-8.6 LT arasında iken taktıktan sonra ilk zamanlar 9 hatta 9.3 LT gördüm ayagım pedal tepkisine alıştıkça tüketim değerlerim tekrar normale döndü !!!!


kandırmaca değildir denemeden kullanmadan direk ön yargıda bulunmayın varsa imkanınınz yetkili satıcılarda cihazı kendi araçlarınızda deneme imkanınız olduğunu unutmayın!!!

Not:moderatörler bunu da bir reklam olarak algılamayın :good:
 
Geri
Üst