Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
42.000 TL zamlı hali. Eylül gibi 39'a bırakıyorlardı. Ama gerçi iç dizaynı biraz makyajladılar, gösterge, direksiyon falan değişti, daha da güzel yaptılar.
Alınacak en mantıklı araba o fiyatlara ama malum benzin çok pahalı. Araba hiçte çok falan yakmıyor. Kasa ağır, motor performansı gayet yeterli. Bence alacaksanız hiç düşünmeyin. Hayırlısı olsun.
8 valf motor çok sağlamdır.Sorun çıkartmaz ama gücünü üst devirlerde verir.Bu da yakıt sarfiyatını çok arttırır.Yakın bir arkadaşım 2005 model 1.6 exclusive almıştı.Araba inanılmaz rahattı ve yok yoktu ama gel gör ki yokuşlarda passata yakışmayacak şekilde devirden düşüyordu.Bu yüzden arkadaşım vites küçültüp redlineye kadar çekerdi ve araba 3.2 nin yaktığı benzinle aynı yakıtı yakardı.Eğer ben aracı zorlamam, ağır kanlı kullanırım derseniz hem konfor hemde donanım açısından sizi memnun eder.Ayrıca wv nin vazgeçemediği motorlarındandır.Lpg ile de uyumlu bir motor bildiğim kadarıyla.Chip ve diğer uygulamalarla 120 hp ye kadar güç alabilirsiniz ki bu da yeterlidir diye düşünüyorum.Ama benim tavsiyem eğer aracı alırsanız orjinal kullanmanız yönünde...