• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Park konumuna getirip motoru stop etme uyarı sorunu

Bu arızayı 2//3 sene önce Astra//J aracımda yaşamıştım. Ve şimdide İnsignia//B aracımda yaşıyorum.. Astra//J aracımda; vitesi N'ye alıp, vites mantalına saniyede 1 kez olacak şekilde 40//50 kez basmıştım.. bunu ilk hafta bi kaç kez tekrarlamıştım.. sonrasında ise ayda bi kaç kez tekrarlamıştım.. sonrasında ise arıza %90//95 azalmıştı.. sanırım mandalın basıldığı yerde bir oksitlenme vardı ve yaptığım şey bu oksitlenmeye faydalı idi.. bunu yaptıktan sonra vitesi P'ye alırken biraz ittirerek yapıyordum ve P'de 1//2 sn bekliyordum.. Astra//J'de bunu yapınca %90//95 arıza düzelmişti.. şimdi aynısını İnsignia//B'de yapacağım. Umarım ve dilerimki sorun düzelir..
 
Geri
Üst